OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Just nu har det gått lite överstyr, jag har ingen plan alls. :wtf:

Vad är det för operation du gjort? Om du vill berätta, om inte, säg att du opererat ut en kofta navelludd.

Ingen plan, eller för många? ;)

Jag har gjort en tvt-operation mot ansträngningsinkontinens. :)

Ja precis. Livet när han kom var inte alls som jag planerat när jag var yngre. Men jag är så glad att jag har honom för nu har jag barn. Skitsamma om världen bara slänger skithögar på mig, jag har redan fört mina tveksamma gener vidare.

Jag är inte missnöjd med mitt liv, men det är ovant att inte veta vad som "ska" hända.

Hörni snuffsisarna, det har varit en trevlig kväll, men nu ska jag mysa med min kramkudde och mina (aj hope) sexdrömmar, sov sött så hörs vi! :D

Ja, nu har jag två veckor där jag bara får köra lugn träning och styrka överkropp, målet är att ha hunnit bygga en drl innan jag får köra igång på riktigt och sedan explodera till hösten! :D

Kl
Haft en riktigt fin kväll, gårdagen till trots :)
Utflykt till ett kalkbrott med promenad, fika, foto och lite hundträning. Sen åkte vi och spanade efter djur och har suttit och fotat och studerat vildsvin med kultingar. Nu ska jag soooova!

Förresten mammas, jag tror du har min mobilladdare.

Goooood morgon! Jag sov asbra! :D ådurå lårdo? ;)

Jenka, låter som en grym kväll. :) ja, så är det nog. Ska försöka komma ihåg den idag, påminn mig. :)

Jamä! Somnade som en väldigt stor stock... Vaknade av att jag nös? Trevligt. :D
Vaknade du blött?

Jenkis, låter som fint liv!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 621
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka