"Osynlig" hårsprej

iNHALE

Trådstartare
Finns det någon bra hårsprej som håller bra men som inte blir verken stenhård eller blank? Behöver något bra till luggen för att den ska hålla sig men den jag har nu förvandlar håret till en hård kaka och blir dessutom blank vilket gör att håret ser helt genomfett ut, det ser ut som att jag inte tvättat det på tre veckor trots att jag bara la ett tunt lager :yuck:

Finns det någon bra hårsprej som håller bra men som inte blir verken stenhård eller blank? Behöver något bra till luggen för att den ska hålla sig men den jag har nu förvandlar håret till en hård kaka och blir dessutom blank vilket gör att håret ser helt genomfett ut, det ser ut som att jag inte tvättat det på tre veckor trots att jag bara la ett tunt lager :yuck:
IMG_20230227_171317.webp

Vissa sorters salvattenspray kanske kan uppfylla det kravet?
Om inte stadgan blir för vek för ditt hår eller den form du vill att det ska hålla då istället.

Jag har den för att hålla ett antal envisa strån på plats utan att det blir helt platt 😅.

Just nu har jag Proffs ocean mist.

Vissa sorters salvattenspray kanske kan uppfylla det kravet?
Om inte stadgan blir för vek för ditt hår eller den form du vill att det ska hålla då istället.

Jag har den för att hålla ett antal envisa strån på plats utan att det blir helt platt 😅.

Just nu har jag Proffs ocean mist.
Behöver ge lockarna lite hjälp på traven att hålla under dagen så det behövs nog mer än bara lite textur tror jag.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
21
· Visningar
873
Senast: SiZo
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
25
· Visningar
2 323
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 713
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 283
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar