Var finns den?
Såg den på blocket. Sveriges finaste doberman. "Stor för sin ålder" som om det vore ett plus...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var finns den?
Ammo behöver en lillebror. HANDLA!Jag sitter förövrigt och funderar på om hunden är öronkuperad utan att vara tejpad eller om den bara har otroligt fula öron. Svårt att se på bilderna..
Skickar mitt konto nummer till dig på fb. Ringer och köper så fort jag ser 29.000 på kontotAmmo behöver en lillebror. HANDLA!
Riktigt stor blandrasvalp av Molossertyp
9 000:-
- Säljes av:xxx 26 mars 16:46
Sista valpen i vår valpkull som föddes den 25/1. Mamma är Cane Corso (mastiff), Grand danois och St Bernhard, hon väger drygt 50 kg. Pappa är till största del St Bernhard med en liten del Rottweiler, han väger drygt 80 kg.
Båda föräldrarna är lika snälla som dom är stora. Riktiga soffpotatisar inomhus, men aktiva ute.
Valpen är leveransklar, han blev åtta veckor den 21/3 och är:
Vaccinerad
Chippad
Veterinärbesiktad
Avmaskad
Pussad och kramad
Han gick genom veterinärbesiktningen utan anmärkning.
Eftersom han kommer att bli en riktigt stor hund så vill jag att köparen ska ha god hundvana. Jag säljer inte till någon under 25 år.
Välkommen att ringa om du vill veta mer.
Ska tydligen inte vara första kullen "uppfödaren" har...
Det reagerade jag på också! Ser ut som en treåring har klippt i ett hopskrynklat papperJag sitter förövrigt och funderar på om hunden är öronkuperad utan att vara tejpad eller om den bara har otroligt fula öron. Svårt att se på bilderna..
Vi kanske kan få @dobbis att ringa o forska i det?Det reagerade jag på också! Ser ut som en treåring har klippt i ett hopskrynklat papper
Ska jag pröjsa hyran för en större lägenhet också så du får plats med älgen?Skickar mitt konto nummer till dig på fb. Ringer och köper så fort jag ser 29.000 på kontot
Ja tack! Eller så kan vi bara flytta hem till er? Bo på landet och sådär..Ska jag pröjsa hyran för en större lägenhet också så du får plats med älgen?
Tja...ni kan bo i hundstallet. Har kvar några gamla hundkojor som vi hade tänkt elda upp. men ni kan ta var sin. Bara lite ny halm så blir de mysiga igenJa tack! Eller så kan vi bara flytta hem till er? Bo på landet och sådär..
Din man behövde väl träna på figgandet med? Han kan få ha älgen som tyngdlyftningsträning?
Hah tur vi har dig! Visst ser det ut som båda bilderna är på en hane med? Fast det står att det är mamman o pappan..Har mailat dobbisen, för något fel är det,antingen är den äldre än 3 mån och import eller så är den olagligt kup,alt insmugglad av någon som inte lärt sig reglerna.
Trist att se att dom är så okunnig, först inte kunna ställa upp den korrekt och sen att dom inte tejpat upp öronen som jag är 100% säker på är kup.
Om dom inte gör det sistnämda snart så faller värdet till 5000 och kan dom få 29000 för den kamelen så ska jag börja ny karriär som kup dobbis säljare
Den sista bilden är ju absolut en hane för där ser man ju snorren, och är den andra en tik så har någon misslyckats kapitalt med könsprägeln ,och färgen om man ska vara kinkig,o det är jagHah tur vi har dig! Visst ser det ut som båda bilderna är på en hane med? Fast det står att det är mamman o pappan..
Hah tur vi har dig! Visst ser det ut som båda bilderna är på en hane med? Fast det står att det är mamman o pappan..
Det är samma hund på bild 4 och 5, Oscar z Padoku
Även om det är en hane är den jäkligt fulFemte bilden är ju definitivt en hane, men bild 4 ... Nä, är det där en tik så är den jäkligt ful Asså gud. Hela annonsen och bilderna känns riktigt mysko.
Även om det är en hane är den jäkligt ful