Den som tycker att han är snygg behöver glasögonHaha ja, jag tänkte också det, men samtidigt ville jag ju inte trampa nån på tårna om de tyckte det var en snygg hane...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den som tycker att han är snygg behöver glasögonHaha ja, jag tänkte också det, men samtidigt ville jag ju inte trampa nån på tårna om de tyckte det var en snygg hane...
Av bilderna att dömma står den som man brukar ställa dobermann ja.Googlade hunden nu när @TheaH skrev ut namnet på den, och såg en hel del bilder där ryggen ser liksom krum ut, och sluttar en hel del. Är det så man ställer doberman?
(hej jag kan ingenting om dobbisar annat än att jag tycker de är vackra att se på)
Hittar bara vad jag tror är valpens kennel - men inget svenskt?Googlade också fram det snabbt, hittade även deras hemsida på det viset.
Det är bra roligt att folk ite förstått att det går att bildgoogla
Hittar bara vad jag tror är valpens kennel - men inget svenskt?
Har mailat dobbisen, för något fel är det,antingen är den äldre än 3 mån och import eller så är den olagligt kup,alt insmugglad av någon som inte lärt sig reglerna.
Trist att se att dom är så okunnig, först inte kunna ställa upp den korrekt och sen att dom inte tejpat upp öronen som jag är 100% säker på är kup.
Om dom inte gör det sistnämda snart så faller värdet till 5000 och kan dom få 29000 för den kamelen så ska jag börja ny karriär som kup dobbis säljare
Inte för att jag har funderat över saken egentligen, men jag har trott att kuperade öron står automatiskt. Tejpar man dr alltså?
Tillägg: googlade, jösses vilka ställningar!
Letade också men hittade nada...Annonsen verkar vara borta?
Är inte det den blandningen som Pia Snelman har? (mammans pappa)
Jo, det är hennes annons.
TydligenHar inte hon florerat mycket när det gäller anmälningar? Får hon ens ha hund?
Tydligen
Det gjorde jag klart för första ägaren till Agnes, bc-korsningen, att jag inte betalar en spänn för en omplacering. Dock, dom var så desperata att hon skrevs över direkt, bara jag tog henne med mig samma dag...Jag har inte varit in på blocket på hur länge som helst- men vilka jäkla priser folk tar- FÖR OMPLACERINGAR
Såklart ens djur är värdefulla för en själv, men en vuxen blandrashund som gått runt kvarteret, hur kan folk verkligen betala över tio papp för det
Är tydligen hårdvaluta att ha en kuperad dobber...en kollega vägrar köpa okuperat...har nu en från Belgien.Någon som såg dobbisen med kuperad svans för 29000...?
Inte jag heller...morsan födde upp dobermann på 70-talet och den som påstår att valparna inte känner smärta vid kupering vet inte vad dom pratar om!@Piraja Usch. Jag förstår inte varför folk är så vidriga att de håller på och stympar och har sig när djuren är helt friska för utseendets skull. Jag skulle aldrig köpa en hund som blivit stympad.
Har hört samma sak av uppf som födde upp medans man fortfarande svanskuperade här.Inte jag heller...morsan födde upp dobermann på 70-talet och den som påstår att valparna inte känner smärta vid kupering vet inte vad dom pratar om!
Hahah, du skrämmer kanske livet ur dem?Och dobbis annonsören svarar inte på mail,kanske någon jag känner eller som vet vem jag är,då jag dumt nog mailade från min egen mail.