Oseriös avel nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då saknas ju bara lite Husky i mixen så man får in lite ylande också, för grannarnas skull så klart:sneaky:

Edit: Till något helt annat, är det någon som sett till @Monstermom på sistone. Tycker det har varit väldigt tyst, eller så har jag bara missat henne. :o
Har också funderat på @Monstermom. Men vissa har ju ett liv utanför buke. Hoppas så är fallet.

Äsch med lagotto får man väl vara glad om de inte äter upp en. Lite höftproblem är väl inget att bekymra sig om? :crazy:
/Jeps som igår på sitt jobb såg när tre kollegor försökte klippa klorna på en sederad krulltott. :eek:
Låter som min förra hund. Fick honom som 6årig omplacering. Min sambo fick ha stryphalsband, munkorg och sitta på honom när jag skulle klippa klorna. Han bet för att mörda om han fick chansen, men bara medans jag höll i klosaxen, tog jag bort den var han världens gosehund. Fick avliva honom innan jag hunnit jobba med honom något vidare mycket. Ibland undrade man verkligen vad dem förra ägarna hade gjort med honom. :(:(

Äsch med lagotto får man väl vara glad om de inte äter upp en. Lite höftproblem är väl inget att bekymra sig om? :crazy:
/Jeps som igår på sitt jobb såg när tre kollegor försökte klippa klorna på en sederad krulltott. :eek:
Fast alla lagotto är faktiskt inte så ;)

Berätta.... Blir ju nyfiken':cool:
Och efter lite googlande så kan jag nu berätta att valpen är olagligt intagen,valpen är född 31/12-2015 så han blev 12 weeks förra veckan,abbans!!

Fick mailsvar med mammas namn,kollade stamtavlan ,här snacker vi inte linjeavel utan inbreeding så det skriker om det,samma hane 3gg i stammen och 4e gången hans kullbror :turd:O_o

Och efter lite googlande så kan jag nu berätta att valpen är olagligt intagen,valpen är född 31/12-2015 så han blev 12 weeks förra veckan,abbans!!

Fick mailsvar med mammas namn,kollade stamtavlan ,här snacker vi inte linjeavel utan inbreeding så det skriker om det,samma hane 3gg i stammen och 4e gången hans kullbror :turd:O_o
:wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24...
2
Svar
28
· Visningar
4 113
Senast: Raderad medlem 94602
·
Ekonomi & Juridik Jag och en vän är väldigt oense om en sak, och skriver här för att själv få en klarhet i det hela, samtidigt som jag gärna vill höra er...
Svar
15
· Visningar
2 572
Senast: bapro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama