Jag tycker jag ser det där rätt ofta, i annonser överlag. Men om nu [problem] är så lätt att träna bort, varför har de inte redan gjort det?Precis så!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker jag ser det där rätt ofta, i annonser överlag. Men om nu [problem] är så lätt att träna bort, varför har de inte redan gjort det?Precis så!
Allergi mot problemJag tycker jag ser det där rätt ofta, i annonser överlag. Men om nu [problem] är så lätt att träna bort, varför har de inte redan gjort det?
Du glömde att hunden blir det man gör den till.@Pilot du glömde Jag är inte rumsren, kan inte lämnas ensam, biter barn och gamla tanter och tuggar på såväl lösöre som fast inredning. MEN DET GÅR LÄTT ATT TRÄNA BORT!
Visst ja. Det kanske vore nåt för er uppfödare: ”hunden blir vad man gör den till, så gör den till en labradoodle. Bara 30 papp”.Du glömde att hunden blir det man gör den till.
Själv tycker jag de generellt sett har för få utropstecken.Jag tycker jag ser det där rätt ofta, i annonser överlag. Men om nu [problem] är så lätt att träna bort, varför har de inte redan gjort det?
Så exotiskt med en minityrschäfer. Är dom allergivänliga?Jag kanske skulle ha marknadsfört dem som unika, rakryggade miniatyrschäfrar och sen bara skyllt på att ägarna gett fel foder när de blir röda som vuxna. Hade nog lätt kunnat dubbla, om inte trippla priset
Syns ju klart och tydligt att det är en schäfer, kolla bara bakbenets läge när den ställer upp sig
Så exotiskt med en minityrschäfer. Är dom allergivänliga?
Åh så bra. Det ska bli min nästa rasAbsolut, genom "hårt arbete" så är dessa minityrschäfrar avlade för att inte fälla hår alls och det vet ju alla att om hundar inte fäller hår så är de per automatik allergivänliga....
Jag vill också ha en minifäferÅh så bra. Det ska bli min nästa ras
Åh så bra. Det ska bli min nästa ras
Jag vill också ha en minifäfer
Jag kan inte ens tycka lite synd om henne.Tänk om folk kunde lära sig
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/jeanette-blev-lurad-av-uppfodaren
Nej, lite så. Tror på allergigaranti. Och Jag köpte en blandras för 17 000 men det var FEL blandras.Jag kan inte ens tycka lite synd om henne.
Herregud. Hon ville ha en blandras men fick en annan blandras Dessutom så är ju cockerpoon 50% av en ras som fäller och 50% av en som inte fäller så hur kan man då garanterat veta att valparna inte fäller? Om man vill ha en som inte fäller är det ju mycket säkrare att köpa en pudel och inte en blandning där päls och egenskaper kan slå ut hur som helst.Tänk om folk kunde lära sig
Ja verkligen!Herregud. Hon ville ha en blandras men fick en annan blandras Dessutom så är ju cockerpoon 50% av en ras som fäller och 50% av en som inte fäller så hur kan man då garanterat veta att valparna inte fäller? Om man vill ha en som inte fäller är det ju mycket säkrare att köpa en pudel och inte en blandning där päls och egenskaper kan slå ut hur som helst.
Ja verkligen!
Men det verkar för mycket begärt att folk ska läsa på lite själva om allergi i stället för att bara svälja vad uppfödarna säger.
Ja det är så sjukt. Man köper ett levande djur utan att ha läst på överhuvudtaget innan.Och där är problemet, folk läser inte på. Dom har hört att pudelkorsningar är allergivänliga och inte fäller och bara direkt öppnar Blocket och köper första bästa. Dessutom är pudelkorsningar trendiga. Tillsammans med det argumentet den enda anledningen jag kan se att man betalar mer pengar för en blandras än en renrasig pudel.
Men skulle det handla om bil- eller mobiltelefonköp så skulle det noga granskas, kollas upp recensioner och allt möjligt innan köp. Med husdjur är det öppna upp en annons och köp samma dag känns det som.
Ja det är så sjukt. Man köper ett levande djur utan att ha läst på överhuvudtaget innan.
Såg henne på nyheterna nu. Kände baraTänk om folk kunde lära sig