Sel
Trådstartare
Jahaaah! Duh! Jag trodde det var ett annorlunda uttryck för att skeda eller något.Ta sig för pannan - är det mer begripligt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jahaaah! Duh! Jag trodde det var ett annorlunda uttryck för att skeda eller något.Ta sig för pannan - är det mer begripligt?
Beagle-Dalmatinern ser ut som en fotoshop
Tycker du? Den ser ut som en ganska average dalmatinerkorsning tycker jag.Beagle-Dalmatinern ser ut som en fotoshop
Tror jag inte.Beagle-Dalmatinern ser ut som en fotoshop
Vad jagar den?Fick åter igen upp en gammal annons. Tror inte att det blev så bra jakthund av den
Visa bifogad fil 157356
Jag känner till en person som korsar beagle och dalmatiner medvetet. För att få fram familjehundar...Vad sägs om bc/husky x beagle/dalmatiner?
Man önskar ju ibland att man kan lämna den här på vissa inlägg.Dinara (Samojed) og Odin (50% Border Collie, 25% Staffordshire terrier og 25% Collie)har gått hen og laget sju, små, vakre kjærlighetsvalper.
Dette må være mer eller mindre den perfekte miksen for deg som ønsker en glad, sosial, intelligent, lettrent, kjærlig og leken bestevenn/familiemedlem.
Orkade inte ens läsa texten. Har fördomar mot människor som inte kan skriva hyfsat ordentligt ens, speciellt med sådana hundar...Varför avlivar man inte den här hunden om man inte kan ha henne kvar?
2 år gammal tik. Vem tror ni kommer att köpa henne för £200? ett lämpligt hem?
"Description
Really reactive to dogs cats and specially cats cats is aggressive dogs can be nice depends on the day. She's good with the family but new people and animals not so much she has growled at a few kids daughters family and friends but never bitten or tried to bite anyone except 1 of our other dogs which is the reason we need to rehome her becoming more aggressive and started having a go at the other 3 and getting worse she needs a home with no other pets and older kids would be better if any she has a basket muzzle aswell she can be a really good dog but she needs a lot of work and she's close to 50kg she's a strong dog want to know anything else or see videos give me a message. She is a northern inuit x rottweiler x sharpei x unknown male staffy bully type crossbreed."
Hinner man ens konstatera allergi på så kort tid? Med en efterlängtad liten valp lär man ju förneka det ett par veckor iaf innan man ger upp. Ska vara jäkligt illa om man ger upp efter ett par dagar. Och jäkligt märkligt om man då inte återlämnar den till uppfödaren snarast om det är så allvarligt att man måste bli av med valpen illa kvickt.Trillade precis över en liten 8 snart 9 veckors valp på annons… Den har vart i nuvarande hem sen den 6e, inte ens en vecka o ska redan flytta pga allergi… Mina fördomar säger att någon såg en söt bild på en valp, köpte o nu inser vilket jobb de e o därmed skyller på allergi men om de nu faktiskt stämmer att de e pga allergi så förstår jag inte varför man inte tar reda på om de finns ev allergier innan man tar hem ett djur
Vad var det för hund? Nån som vill tjäna en liten slant? Normalt sett hade man väl kontaktat uppfödaren i det lägetTrillade precis över en liten 8 snart 9 veckors valp på annons… Den har vart i nuvarande hem sen den 6e, inte ens en vecka o ska redan flytta pga allergi… Mina fördomar säger att någon såg en söt bild på en valp, köpte o nu inser vilket jobb de e o därmed skyller på allergi men om de nu faktiskt stämmer att de e pga allergi så förstår jag inte varför man inte tar reda på om de finns ev allergier innan man tar hem ett djur
En blandrasvalpen så frågan e om ägarna ens tänkt tanken på att kontakta uppfödaren o om uppfödaren e seriös nog att ta tillbaka den.Hinner man ens konstatera allergi på så kort tid? Med en efterlängtad liten valp lär man ju förneka det ett par veckor iaf innan man ger upp. Ska vara jäkligt illa om man ger upp efter ett par dagar. Och jäkligt märkligt om man då inte återlämnar den till uppfödaren snarast om det är så allvarligt att man måste bli av med valpen illa kvickt.
En golden/labbeblandning, otroligt söt liten gul sak som inte ens har hunnit landa innan den ska behöva flytta igenVad var det för hund? Nån som vill tjäna en liten slant? Normalt sett hade man väl kontaktat uppfödaren i det läget
Jag tänker att en kraftig allergi kan man nog märka rätt fort, om det är hunden man reagerar mot. När min ena hund slickar på mig eller när hon fällde som mest tidigare och jag borstade henne så fick jag utslag där hon slickat/jag kommit åt med armarna eller händerna mot hennes päls. Huden var röd, många tydliga utslag och klåda. De försvann efter en stund igen när jag inte hade rört henne. Jag reagerar inte så alls på andra hunden och det har varit liknande med andra hundar jag haft. Vissa har jag reagerat mot och andra inte. Vad skillnaden är vet jag inte, men personen kanske reagerar värre än så också, kanske inte ens reagerat på andra hundar tidigare? Jag har haft hundar av samma ras där jag reagerat på en men inte en annan.Hinner man ens konstatera allergi på så kort tid? Med en efterlängtad liten valp lär man ju förneka det ett par veckor iaf innan man ger upp. Ska vara jäkligt illa om man ger upp efter ett par dagar. Och jäkligt märkligt om man då inte återlämnar den till uppfödaren snarast om det är så allvarligt att man måste bli av med valpen illa kvickt.
Vilket kanske är en fördel i det hela. Hinner inte riktigt fästa sig och landa.En golden/labbeblandning, otroligt söt liten gul sak som inte ens har hunnit landa innan den ska behöva flytta igen