Det blir liksom 'jag kunde namnen på alla djur jag vanvårdade'.
Wow, underbart.
Brydde sig så mycket dom satt i små fågelburar i sin egen avföring med ruttnande tänder, helt underbart ju
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir liksom 'jag kunde namnen på alla djur jag vanvårdade'.
Wow, underbart.
Notera även att veterinären håller till i Motala som ligger rätt många mil ifrån söder om Linköping.En artikel i dagens Corren om veterinären som taxkennelägarinnan anlitade. Tidigare anställda berättar att valparna var apatiska och trots att de var nybadade luktade illa. Vuxna hundars tänder var ruttna. Veterinären har avlivat djur på felaktigt sätt, brutit mot regelverket kring antibiotikaanvändning, brustit i journalföring och felmedicinerat djur.
oj, BC?Hur många chanser är egentligen rimligt att ge en, i övrigt iaf, bra hund i avel?
Är för mig inte så lämpligt att man ex tar fler kullar på hundar som i princip bara lämnat hd fel (C-E) i 2+ tidigare kullar
Ok att man kanske prövar en till kull men nr 3 eller ännu värre när det hälsomässigt är dåligt i än fler kullar, har det lämnats epilepsi i flera av tidigare kullarna kanske hunden inte ska användas mer
Man undrar ju om det är pengar som lockar eller om de tror/hoppas på en till slut bra (frisk) kombination/valp
Ja på hd finns exempel bland bc (ep aussie)oj, BC?