Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl en vanlig mix för drag?Detta var nytt, har inte hört talas om denna hound förut..
"Scandinavian Hound (Husky/Vorsteh/pointer)"
För söt för sitt eget bästa med blåa ögon såklart.
Ah, tänkte inte på det! Det nämndes inte i annonsen, så jag kom inte på det.Det är väl en vanlig mix för drag?
https://en.wikipedia.org/wiki/Romanian_Mioritic_Shepherd_DogBlandras "ciobanesc mioritic"
... ehm, kan någon gissa vad det är? Jag har ingen aning och bilden på hunden hjälpte inte
Jag har sett en sån, den såg ut som en rokokobyrå och verkade dessutom ha ögonproblem...Hur f*n gick det till?
Eller jo, jag fattar ju....Pekingesehane och Rottistik som lägger sig. Men ändå!
Va sjutton blir det för skumt av dessa valpar?
Men annonsen påstår att det är en "ren sällskapshund". Det skulle jag inte beskriva en renodlad draghund som...Det är väl en vanlig mix för drag?
Förstår att det är en blandning men av vad?Vad sägs om en kull "pugaliers"? Eller kanske "hur kan vi producera en ännu sjukare hund"?
Endast £2500.
Mops och cavalier.Förstår att det är en blandning men av vad?
Den har funnits ett tag men verkar inte jättepoppis tycker jag? Jag har träffat två här i UK.Någon som hört talas om Klee Kai? Verkar vara en liten sällskapsvariant av Husky. Ska finnas tre storleksvarianter - Toy, liten och standard. Minsta upp till ca 33cm i mankhöjd och de största upp till ca 43cm i mankhöjd. Den är godkänd i ukc.
Dock inte så vanlig i Sverige. Undrar hur den kommer utvecklas och om den kommer bli mer och mer populär. Men det brukar ju inte båda gott när man avlar fram miniatyrer av en ras, som dessutom ser väldigt söt ut.
Ursäkta men nu ser jag en sådan byrå med dess svängda korta ben (min mormor hade en) dessutom med röda blodhundsögon, framför mig.Jag har sett en sån, den såg ut som en rokokobyrå och verkade dessutom ha ögonproblem...
Tack det är ju raser t.om jag känner till Och for the record känns det som inte som en bra idéMops och cavalier.
Jag har hört talas om dem, hört att de är lika krävande som en husky dock. Var länge sen jag hörde nåt dock så kan ju ha ändrats mycket. Blir den som en sällskapshund i aktivitetsnivå lär den bli rejält poppis om några år misstänker jag...Någon som hört talas om Klee Kai? Verkar vara en liten sällskapsvariant av Husky. Ska finnas tre storleksvarianter - Toy, liten och standard. Minsta upp till ca 33cm i mankhöjd och de största upp till ca 43cm i mankhöjd. Den är godkänd i ukc.
Dock inte så vanlig i Sverige. Undrar hur den kommer utvecklas och om den kommer bli mer och mer populär. Men det brukar ju inte båda gott när man avlar fram miniatyrer av en ras, som dessutom ser väldigt söt ut.
Den ser ansiktet ut som King Charles Spaniel, dom har ju den där korta nosen. Men ja.. Jag som haft en hjärtsjuk Cavalier förstår inte hur man kan vilja korsa den rasen med något som är om möjligt ännu sjukare.Valparna har typ noll nos. https://www.gumtree.com/p/dogs/gorgeous-pugalier-girl-puppy/1409520715
Typ så ja.Ursäkta men nu ser jag en sådan byrå med dess svängda korta ben (min mormor hade en) dessutom med röda blodhundsögon, framför mig.