Usch. Det där är inte normalt. Alls. Jag har sett såna män i relationer nära mig och jag får kalla kårar av såna. Jag hade aldrig någonsin orkat vara ihop med en sån människa. Min fastar levde ihop med en sån man och kan säga att man höll ju nästan på att spy när man skulle vara i samma rum som dom, inte nog med han skulle göra hela släkten obekväm, tafsade på henne framför farmor, barn, barnbarn och hela kalaset. Hånglade, hon skulle sitta i hans knä och jämt tala om hur snygg hon va etc. Hon va runt 40 när hon träffade honom. (eller den julaften vart han hade köpt sexy underkläder som han tvingade henne att öppna framför hela släkten, inklusiva hennes mamma och dotter- inte alls smaklöst) Sen visade det sig att han va extrem mytoman, fuskade med försäkringar för att få ut pengar (vilket han glatt berättade för hela släkten) och dessutom spel beroende med. En riktig härlig killeMen att vara med honom en hel helg tar verkligen slut på mina krafter, han är så PÅ med kärleksförklaringar och ska röra mig hela tiden. Känns som han inte har några egna åsikter, tycker alltid som mig osv. Känner inte riktigt att jag kan slappna av. Är han hemma hos mig så är det som att vi måste göra allt ihop, måste säga till hela tiden vad jag ska göra och kan inte sätta mig med mina egna grejer i lugn och ro och han sköter sig själv.
Jag kramar mycket med min sambo, pussas etc, men vi har väldigt mycket ensam tid med. Man kan lätt sitta med en bok i flera timmar utan den andra kommer springande och klänger sig, eller ibland så sitter vi soffan en hel kväll och spelar tv spel ihop eller kollar film. Jag hade aldrig någonsin pallat med en man som betedde sig på det viset som din gör. För mig är det en stor varningsklocka som ringer när folk beter sig på det viset.