Så brukar det vara ja, men menar bara på att Brassen inte borde få starta.Ja, fast det har ju ändå varit så att bara de bästa lagen gått vidare till andra rundan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så brukar det vara ja, men menar bara på att Brassen inte borde få starta.Ja, fast det har ju ändå varit så att bara de bästa lagen gått vidare till andra rundan?
Så brukar det vara ja, men menar bara på att Brassen inte borde få starta.
Han finns med i startlistan i alla fall.Har Fei ändrat sig så han får starta nu iallafall?
Han finns med i startlistan i alla fall.
Även Jur finns med men om jag tolkar hans fb inlägg rätt så kommer han inte att starta.
Morgonprogrammet verkar inte ha koll på tablån idag heller, där stod det att hoppningen bara gick på Viasat Ridsport igen... Fast det kanske är för att sändningen på 10an inte börjar förrän en timme in?
Det är ju bra.Ok men dom har säkert inte uppdaterat den då för enligt FEI så får inte Brassen starta!
Kan ni inte tippa medaljer? Jag kan knappt vänta till imorgon.
Inte en chans, har du sett hennes gångarter? Dressyrstraffen skulle aldrig bli låga nog för att komma på tal.Unita kanske kan värvas till fälttävlanslaget till nästa OS så käckt den hoppade i vattnet blir det nog inga problem att skola om den.. Ja med tanke på att Staffan tycker det är för dåliga hästar i laget
Jag måste ju också säga att jag är rätt glad över att ha ett par Emerald-strån i frysen.
Jag måste ju också säga att jag är rätt glad över att ha ett par Emerald-strån i frysen.
Vem är det?
http://www.blup.se/sv-SE/horses/244953-emerald-vant-ruytershofVem är det?
http://www.blup.se/sv-SE/horses/244953-emerald-vant-ruytershof
Harrie Smolders häst
(skäms på dig att inte veta )
@Mabuse nä jag har faktiskt aldrig tittat på gångarterna, dom är Så dåliga alltså... Eller kanske mediokra?
Jag hade vetat om jag hade tyckt den varit något extra
Jag ska titta lite mer noggrant idag!
Especially for youVem är det?