OS-tråden hoppning

Unita kanske kan värvas till fälttävlanslaget till nästa OS så käckt den hoppade i vattnet blir det nog inga problem att skola om den.. Ja med tanke på att Staffan tycker det är för dåliga hästar i laget :D

:rofl: Ja, hon är väl liten och smidig. Skulle kunna bli lite Herta över henne.

Här har du resultaten https://www.rio2016.com/en/equestrian-jumping-team-round-1

Jo, det är bara det där att kanske behöva förlita sig på tre ryttare som gäller både Brasilien och Nederländerna.

Ja alltså Frankrike har ju bara 1 fel oxå.. Huh, dom är ju alltid duktiga oxå ! För Hollands del tror jag inte det kommer spela någon roll för tror inte Jur kommer runt ändå , å andra sidan så hade väl den Brassen typ 24 fel eller nått som blev diskad idag? Känns inte som han kommer göra någon felfri ritt i morgon direkt ..

Ja alltså Frankrike har ju bara 1 fel oxå.. Huh, dom är ju alltid duktiga oxå ! För Hollands del tror jag inte det kommer spela någon roll för tror inte Jur kommer runt ändå , å andra sidan så hade väl den Brassen typ 24 fel eller nått som blev diskad idag? Känns inte som han kommer göra någon felfri ritt i morgon direkt ..

Ja precis, tror både Brasilien och Nederländerna får hoppas på sina tre ryttare som kom runt idag. Frankrike har ju fördelen att ha 4 ryttare som alla har realistisk chans att nolla. Dock känns ju de tre ryttarna som Nederländerna har jäkligt vassa (Brasiliens har jag inte koll på).

Ja precis, tror både Brasilien och Nederländerna får hoppas på sina tre ryttare som kom runt idag. Frankrike har ju fördelen att ha 4 ryttare som alla har realistisk chans att nolla. Dock känns ju de tre ryttarna som Nederländerna har jäkligt vassa (Brasiliens har jag inte koll på).

Det blir ändå en extra press att rida om man nästan vet att man har ett ekipage i laget som inte ens har möjligheten att nolla så det ska bli intressant om Holland och Brasilien kan hålla sina nerver i styr.

Enligt Hippson så får Casio Rivetti inte starta men brasiljanaren får det av någon underlig anledning. Ingen av dem borde få starta, det är ju samma klass och de är diskvalificerade!

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 618
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På midsommarafton tävlar ett toppat landslag i Rotterdam: guldhjältarna från Tokyo-OS Henrik von Eckermann, Malin Baryard Johnsson och...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann, Peder Fredricson och Malin Baryard Johnsson vann OS-lagguldet i Tokyo. Med som reserv var Rolf-Göran Bengtsson...
Svar
0
· Visningar
245
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det svenska hopplandslaget förblir intakt till OS i Paris. Peder Fredricson, Henrik von Eckermann, Malin Baryard-Johnsson och Rolf Göran...
Svar
0
· Visningar
191
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Katt som inte tål att äta möss??
  • Skällig hundras?
  • Valp 2024