Fast han står ju med i startlistan till imorgon? Verkar ju märkligt om han inte skulle få starta.
Men dom skriver ju samma om Brassen och han är oxå med på startlistan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast han står ju med i startlistan till imorgon? Verkar ju märkligt om han inte skulle få starta.
Kan ni inte tippa medaljer? Jag kan knappt vänta till imorgon.
Unita kanske kan värvas till fälttävlanslaget till nästa OS så käckt den hoppade i vattnet blir det nog inga problem att skola om den.. Ja med tanke på att Staffan tycker det är för dåliga hästar i laget
Ja, hon är väl liten och smidig. Skulle kunna bli lite Herta över henne.
Brasilien har ju iof oxå 3 nollor väl? Dom kan nog bli farliga på hemmaplan!
Men dom skriver ju samma om Brassen och han är oxå med på startlistan?
Här har du resultaten https://www.rio2016.com/en/equestrian-jumping-team-round-1
Jo, det är bara det där att kanske behöva förlita sig på tre ryttare som gäller både Brasilien och Nederländerna.
Är det Hippson som skriver? Jag litar väl mer på startlistan än på Hippson.
Ja alltså Frankrike har ju bara 1 fel oxå.. Huh, dom är ju alltid duktiga oxå ! För Hollands del tror jag inte det kommer spela någon roll för tror inte Jur kommer runt ändå , å andra sidan så hade väl den Brassen typ 24 fel eller nått som blev diskad idag? Känns inte som han kommer göra någon felfri ritt i morgon direkt ..
Ja precis, tror både Brasilien och Nederländerna får hoppas på sina tre ryttare som kom runt idag. Frankrike har ju fördelen att ha 4 ryttare som alla har realistisk chans att nolla. Dock känns ju de tre ryttarna som Nederländerna har jäkligt vassa (Brasiliens har jag inte koll på).
Är det Hippson som skriver? Jag litar väl mer på startlistan än på Hippson.
Nu har Hippson uppdaterat med ett uttalande från FEI att Brassen inte får starta i morgonens laghoppning, oklart om Jur dock.
Men hur är dressyren?!?Unita kanske kan värvas till fälttävlanslaget till nästa OS så käckt den hoppade i vattnet blir det nog inga problem att skola om den.. Ja med tanke på att Staffan tycker det är för dåliga hästar i laget
Irländarna i gemen är inte nöjda. De flesta ville se Allen inOS.Fattar inte hur dom tänkte där
Fattar inte att han startade idag ens. De hade ju redan tre nollor.Om han nu får lov att komma till start i morgon så tror jag inte att han kommer starta! Gör han det så är alla hans ord i artikeln bullshit...
Enligt Hippson så får Casio Rivetti inte starta men brasiljanaren får det av någon underlig anledning. Ingen av dem borde få starta, det är ju samma klass och de är diskvalificerade!
Det tänkte jag inte på, men det är ju fortfarande samma klass. Normalt hade de ju ridit båda rundorna samma dag.Ukraina är ju utslagna, det är väl därför han inte får fortsätta.
Det tänkte jag inte på, men det är ju fortfarande samma klass. Normalt hade de ju ridit båda rundorna samma dag.