Från början sa ju Henrik bara att hon hette Malin Baryard (stavar säkert fel) men nu har han ju börjat säga hela efternamnet![]()
Linda kanske påminde honom om att de är gifta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Från början sa ju Henrik bara att hon hette Malin Baryard (stavar säkert fel) men nu har han ju börjat säga hela efternamnet![]()
Varför startade Vrieling överhuvudtaget? Holland hade ju tre nollor och han är diskvalificerad från den individuella tävlingen? Efter söndagens runda var det väl dumt att gå in idag, det var väl knappast någon överraskning att hästen stannade på kombinationen
![]()
Det kanske var just pga söndagens runda som han ville gå in? Han känner ju hästen och den har stoppat förr, kanske kändes den jättefin igår och ville ta in den? Även om jag inte gillar hur han behandlade den i söndags kan jag se vettiga anledningar till att testa idag. Har för mig att han inte bestraffade alls idag utan bara klappade lite? Kanske trodde att det skulle gå bättre och ville ge hästen en bättre upplevelse?
Han tog det säkra före det osäkra och hade inte med spö in på bananDet kanske var just pga söndagens runda som han ville gå in? Han känner ju hästen och den har stoppat förr, kanske kändes den jättefin igår och ville ta in den? Även om jag inte gillar hur han behandlade den i söndags kan jag se vettiga anledningar till att testa idag. Har för mig att han inte bestraffade alls idag utan bara klappade lite? Kanske trodde att det skulle gå bättre och ville ge hästen en bättre upplevelse?
@Niayama ja han hade ju inte ens spöet med sig vilket ju måste anses som en klar förbättring men nu blev det ju bara fler stopp. Skulle vilja höra varför han gick in faktiskt. För om nu någon av de andra holländarna skulle göra bort sig i morgon så blir han avgörande och det är frågan om han kommer runt då.
Och sen tycker inte jag heller att han ska få starta alls men nu tillåter ju tydligen reglerna detmärkligt nog
![]()
Ja?Han tog det säkra före det osäkra och hade inte med spö in på banan
Men den andre, belgaren(?) som också blev diskad pga sporrarna, fick han också starta då? Eller handlar det om huruvida du är med i ett lag eller ej?
Han startade inte eftersom han inte red i lag. Hade han haft ett lag hade han också fått starta.
Så tänkte jag med.Varför startade Vrieling överhuvudtaget? Holland hade ju tre nollor och han är diskvalificerad från den individuella tävlingen? Efter söndagens runda var det väl dumt att gå in idag, det var väl knappast någon överraskning att hästen stannade på kombinationen
![]()
Någon som kollar via BBC som vet om man kan se sändningarna i efterhand där? Vet ju att det går att starta från början när de håller på men jag letar om det går att starta efter att det är avslutat. Har inte hittat det men kanske har missat något?
Ser ut som 15:00 för sändningen i a f...Vilka tider gäller för i morgon? @PrinceFair @Niyama , eller någon annan som vet?
Men den andre, belgaren(?) som också blev diskad pga sporrarna, fick han också starta då? Eller handlar det om huruvida du är med i ett lag eller ej?
Ser ut som 15:00 för sändningen i a f...
Hälften av lagen är ju borta så det borde vara så ja...Jo det har jag oxå räknat utMen det borde ju vara mindre startanden i morgon iallafall!
Hälften av lagen är ju borta så det borde vara så ja...
Startlista för imorgonFast de måste fortfarande starta om dom ska kunna få vara med individuellt, en del av dom iallafall? Hur många gick vidare individuellt?