Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, så dålig ordning har han knappast på Unita.
Någon som vet varför vissa länders flaggor var på halvstång? Bl.a Tysklands och Brasiliens.
Någon som vet varför vissa länders flaggor var på halvstång? Bl.a Tysklands och Brasiliens.
Jag hörde ngt om en tysk tränare som varit med i en bilolycka. Tror han tränade kanotister?Någon som vet varför vissa länders flaggor var på halvstång? Bl.a Tysklands och Brasiliens.
Japp, stoppade ut sig på kombinationen.
Nej, har han dött nu?
Och João Havelange som har varit president för Fifa hade visst gått bort idag typ, 100 år gammal.Någon som vet varför vissa länders flaggor var på halvstång? Bl.a Tysklands och Brasiliens.
Dog igår
Nej i förrgår, det är nog onsdag idag?
Dog igår
Nej i förrgår, det är nog onsdag idag?
- Det var mitt fel. Det retar mig, säger Rolf-Göran Bengtsson.
- Men nu har hon visat att hon kan hoppa de här hindren. Hon kämpade väl.
Från tidningen ridsport:
Verkar inte finnas så mycket mer förklaring än att han klantade sig. Ovanligt misstag av RGB.
Den har inte kommit upp här än, men borde göra detNågon som kollar via BBC som vet om man kan se sändningarna i efterhand där? Vet ju att det går att starta från början när de håller på men jag letar om det går att starta efter att det är avslutat. Har inte hittat det men kanske har missat något?