OS-tråden hoppning

Nja, så dålig ordning har han knappast på Unita.

Jag tänkte mer eftersom han redan såg att han låg så illa , ingen idé att spetta på och få ett tramp och ett ner på hindret efter, för det såg ju ut som han bara satt där och väntade på bättre tider. :confused:

Har inte kunnat titta idag men såg att Storbritannien inte gick vidare till finalen. Kul att vi gick vidare till finalen iallafall. Imorgon blir det till att hålla sig undan medier tills jag är hemma då får jag kolla från början på BBC.

Från tidningen ridsport:
- Det var mitt fel. Det retar mig, säger Rolf-Göran Bengtsson.
- Men nu har hon visat att hon kan hoppa de här hindren. Hon kämpade väl.

Verkar inte finnas så mycket mer förklaring än att han klantade sig. Ovanligt misstag av RGB.

Någon som kollar via BBC som vet om man kan se sändningarna i efterhand där? Vet ju att det går att starta från början när de håller på men jag letar om det går att starta efter att det är avslutat. Har inte hittat det men kanske har missat något?

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 617
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På midsommarafton tävlar ett toppat landslag i Rotterdam: guldhjältarna från Tokyo-OS Henrik von Eckermann, Malin Baryard Johnsson och...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann, Peder Fredricson och Malin Baryard Johnsson vann OS-lagguldet i Tokyo. Med som reserv var Rolf-Göran Bengtsson...
Svar
0
· Visningar
245
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det svenska hopplandslaget förblir intakt till OS i Paris. Peder Fredricson, Henrik von Eckermann, Malin Baryard-Johnsson och Rolf Göran...
Svar
0
· Visningar
191
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur