OS - Keymaster

astronaut

Trådstartare
Någon som vet hur operationen gick för Keymaster? Läste om att han hade vridit sitt ben på något konstigt sätt så det krävdes en operation.

Sv: OS - Keymaster

Läste just att operationen gått enligt planerna och han har vaknat upp ur narkosen efter fyra timmars operation. Hemresa blir om ett par veckor.

Någon som vet hur operationen gick för Keymaster? Läste om att han hade vridit sitt ben på något konstigt sätt så det krävdes en operation.
Han är nu ihopskruvad. Tydligen var det så att OS skulle ha varit den sista stora tävlingen och att han sen skulle pensioneras. Under pensionstiden var det tänkt att frun skulle ha startat honom i "lättare tävlingar". Som det ser ut nu så tror man att den planen fortfarande gäller.

kl

Läste nu att Keymaster reser hem samtidigt med de andra ft-hästarna.. Finns det ingen risk med det så tidigt efter operationen?

Det tror jag expertisen i Hongkong har koll på faktiskt. De hade knappast skickat hem honom om de inte ansett att det var ok.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Är intresserad av att köpa en häst. Hon har följande skador sedan tidigare: Skada på sträcksenan som 2 åring. Krävde operation...
2
Svar
24
· Visningar
1 500
Senast: PrinceFair
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
674
Senast: Myrten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 681
Senast: Kajsalisa
·
Tjatter Så till nästa års OS i Paris är det då klart att breakdance blir en gren O_o Jag som redan tycker att bedömningssporter inte bör vara...
Svar
17
· Visningar
1 008
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridkjol
  • Ringkota, operation!?