Är det bara jag eller ser några hästar orena ut i travslutorna?
Jag tyckte att Hermes bakdel såg skum ut i travslutan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det bara jag eller ser några hästar orena ut i travslutorna?
Ja. Det är sorgligt. Ingen padd behlvs ju när den sitter som den ska.Tycker det känns lite sorgligt att man ska bli glad över att de iaf har padden på undersidan. Jag hade hellre fått bli glad över att padden inte behövs. Finns ju absolut noll skäl att ha padd om man drar nosgrimman löst nog.
Sorry om det står i tidigare inlägg, men 22 sidor är lite mkt att ögna igenom Var kan man se starttider för ekipagen? Ser inte det på OS-appen
Jag gillar verkligen Mats som kommentator! Han borde få kommentera all dressyr på tv. Det kommer med många detaljer som kanske inte alla hinner se och han har bra förklaringar till varför det är bra/dåligt och beskriver hur det ska vara.
"We need relaxation, which we certainly does not have." Dock följt av ett "jag är inte här för att döma", men jag gillar ärligheten!
Jag hörde något om "cirkuskonster" i början också. När den var så spänd att den bara sprätte runt utan riktig samling, bara spänning. Skönt när någon vågar säga så!Ungefär vad den svenske kommentatorn också säger. Fin häst, har sett den innan men alldeles för spänd och förtjänar låga betyg.
Jag hörde något om "cirkuskonster" i början också. När den var så spänd att den bara sprätte runt utan riktig samling, bara spänning. Skönt när någon vågar säga så!
(Till någon annan kommenterade han den ökade traven och sa något om att den ska komma bakifrån med påskjut och bärighet och att det inte gäller att sprattla mest med frambenen. )
Den har jag, men ser du starttiderna där? För det gör inte jagJag hittade en lista här: https://olympics.com/en/paris-2024/results/equestrian/dressage/comp0001d1--