Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Syns om man använder dator - använder du telefonen, testa att vrida den så att den hamnar i liggande lägeDen har jag, men ser du starttiderna där? För det gör inte jag
Jag noterade också hjälmen... Och håller med om halsen, den har tendens till underhals också, men hela hösten är ju kort iofs.Noterar att Carl Hester inte rider I Charles Owen-hjälm. De avslutade samarbetet med Charlotte Dujardin efter videon.
Kort hals på Fame men annars en väldigt fin ritt!
Noterar att Carl Hester inte rider I Charles Owen-hjälm. De avslutade samarbetet med Charlotte Dujardin efter videon.
Ja och den korta halsen ger utslag också. Men det är tydligt i synnerhet nu i alla slomo-sekvenser att Carl rider med en otroligt fin kontakt. En måste ta lite hänsyn till hästens egen exteriör, den är otroligt kort hela hästen. Jag gillar den stilla ridningen och den genomgående fina takten och rytmen.Jag tycker att den väldigt korta halsen förtar ett eventuellt positivt intryck för mig.
Helt rättvist att han inte är i topp två!
Nix, kom inga tider ändå, men tack iaf!Syns om man använder dator - använder du telefonen, testa att vrida den så att den hamnar i liggande läge
Han har ridit i Kaskhjälmar i alla fall ett år, så inget som ändrats nu pga CD.Noterar att Carl Hester inte rider I Charles Owen-hjälm. De avslutade samarbetet med Charlotte Dujardin efter videon.
Nix, kom inga tider ändå, men tack iaf!
Kan du inte lägga ut tider på alla startgrupper? Jag får inte upp tiderna heller..
Absolut!Kan du inte lägga ut tider på alla startgrupper? Jag får inte upp tiderna heller..
Men vad skönt att äntligen höra någon i lite maktposition fördöma Dujardin offentligt och tydligt säga att det finns inga ursäkter, heja Mats!
Det har jag också funderat på, tror det ligger väääääldigt mycket i det!Jag upplever att kommentatorerna vågar vara mer kritiska när dom inte sitter på SVT. Man kan ju undra om det är SVT dom inte vill ha kritiska kommentarer