Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, de som påstår något sådant begriper inte vilken enorm press alla inom den yttersta eliten lever med.Någon elaking kallade precis Henrik för "sopa" i en kommentar på fb... Så himla dumt och elakt!
Ja precis nu blev det fel på höger och vänster.Nja, tvärtom. ”I 99% av fallen får jag passa så han inte går höger, så jag var beredd att svänga höger men då gick hästen vänster…” och när de väl kom till punkten att de svängde höger båda två var de framme vid väggen och den där startdekorationen som då var i vägen när de svängde.
Låter väl mer dramatiskt. Det är ju liksom inget unikt för ridsporten att de använder ord och formuleringar som gör att det låter häftigare/värre än vad det faktiskt är.Varför skriver alltid journalisterna att någon ”kastas av”? Det är väl ytterst sällan någon ryttare kastas av?
ClickbaitVarför skriver alltid journalisterna att någon ”kastas av”? Det är väl ytterst sällan någon ryttare kastas av?
och kvinnohatarna.Nu njuter nog hästhatarna...
Jag tänker att de är typ samma människor som hästhatarna.och kvinnohatarna.
Tja. I år lär väl priset gå till Armand Duplantis eller Truls Möregårdh.jag läser en del på twitter och blir förbannad av det kvinnorförakt som finns där. Det är rätt många som hetsat de senaste dagarna om att hästmaffian ska kuppa Jerringpriset igen. Rösta själva då, och mobilsera, om ni har en annan kandidat som ni tycker är bättre.
De är sura för att kvinnor (ja, det är flest kvinnor) får bestämma något. Och gör sina röster hörda.
Jag vet att det mest är sura incels som kommenterar på twitter, men det stör mig ändå. Att folk kan känna sig så hotade. suck.
Han är född 2010, så omöjligt är det absolut inte. Troligt till och med.Så himla tråkigt att det skulle bli just den här avslutningen i King Edwards sista OS, hade varit så fint om de fick den där sista medaljen tillsammans Tror ni han kommer vara med till VM i Aachen 2026?
Glöm inte Sara Sjöström!Tja. I år lär väl priset gå till Armand Duplantis eller Truls Möregårdh.
Så nu är väl alla nöjda och glada …
Naturligtvis kommer de fortsätta tävlaDet enda som är positivt är väl att nu får Henke och King Edward tävla några tävlingar till, för såhär kan det ju inte sluta!
jag läser en del på twitter och blir förbannad av det kvinnorförakt som finns där. Det är rätt många som hetsat de senaste dagarna om att hästmaffian ska kuppa Jerringpriset igen. Rösta själva då, och mobilsera, om ni har en annan kandidat som ni tycker är bättre.
De är sura för att kvinnor (ja, det är flest kvinnor) får bestämma något. Och gör sina röster hörda.
Jag vet att det mest är sura incels som kommenterar på twitter, men det stör mig ändå. Att folk kan känna sig så hotade. suck.