Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du säker på att hon ser samma vinkel? Kan vara väldigt olikaNytt drinking game med Petronella tror jag
Ta en hutt varje gång hon säger "lite nära" när det inte är det
Hur vet du att det inte är det? För 1,60 hinder?Nytt drinking game med Petronella tror jag
Ta en hutt varje gång hon säger "lite nära" när det inte är det
Han kommer gräma sig något otroligt, även om hans humör har blivit bättre/trevligare de senaste tio åren.Så synd för Steve! Men snyggt gjort av Kukuk att sätta den pressen när han gick ut först.
Verkligen. Hoppas det underlättar med familjDet här känns så himla mycket. Visst är det tråkigt som svensk att vi inte tar medalj men ffa känner jag så mycket för Henke. Man vet ju hur han tar på sig varje misstag och tar det hårt även om det bara handlar om ett nedslag. Lider så med honom!
Jag har väldigt svårt för att Petronella höll ridlektioner. Sitt upp, sträck på dig, å ben, motivera….osv….
Även alla gånger ryttare ska ha kommit för nära när de inte alls gjorde det.
Verkligen! Det märks hur mycket han bryr sig om sin hästBörjade nästan gråta när Henrik pratade om KE. Fint.
Så uppfattade inte jag det? Utan att han var orolig för hästen och skaderisken för att han drog av tränsen, dvs det hängde runt benen på hästen när han sprang iväg? Det sitter ju liksom fast på fler ställen så att dra av det medvetet skulle ju inte göra att han hade det i handen?Stackars, stackars Henrik! Förstår att han har mörka solglasögon, han måste kunne få hantera händelsen lite privat.
Han berättar att han själv drog av tränset för att King Edward inte skulle skada sig, en äkta hästmänniska
Då uppfattade vi det olika.Så uppfattade inte jag det? Utan att han var orolig för hästen och skaderisken för att han drog av tränsen, dvs det hängde runt benen på hästen när han sprang iväg? Det sitter ju liksom fast på fler ställen så att dra av det medvetet skulle ju inte göra att han hade det i handen?
De sitter ju i Stockholm, så borde väl ha TV-bilderna de med. Möjligtvis att de kan ha fler skärmar så de ser bilder från flera kameror samtidigt, men annars tror jag de ser samma som vi.Är du säker på att hon ser samma vinkel? Kan vara väldigt olika
Det finns ju ingen vettig ryttare som medvetet skulle dra av tränset, det syns på bilderna att det åker av när han ramlar över halsen på hästen och han säger ju själv att han var orolig att KE skulle fastna EFTERSOM tränset åkte av.Då uppfattade vi det olika.
”Eftersom jag drog av tränset var jag rädd att han skulle fastna i tyglarna eller nåt sånt”. Direkt citat efter att ha fått frågan vad man tänker i en sån situation när allt man jobbat för krossas och han svarade att man bara tänker på hästen och man hoppas den är okej.Då uppfattade vi det olika.
Nja, tvärtom. ”I 99% av fallen får jag passa så han inte går höger, så jag var beredd att svänga höger men då gick hästen vänster…” och när de väl kom till punkten att de svängde höger båda två var de framme vid väggen och den där startdekorationen som då var i vägen när de svängde.Enligt Henrik så gick hästen höger men han själv var van att han fick passa så hästen inte skulle gå vänster.
Någon elaking kallade precis Henrik för "sopa" i en kommentar på fb... Så himla dumt och elakt!
Nu njuter nog hästhatarna...
Ja jösses vilken sopa som varit världsetta i 24 månader men inte får det att stämma prickfritt i varje tävling . "Gör det bättre själv då" är ett passande uttryckNågon elaking kallade precis Henrik för "sopa" i en kommentar på fb... Så himla dumt och elakt!