Diskuteras i två trådar redan
Kolla artikeln. Det här gäller Max Kuehner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Max Kuehner?Diskuteras i två trådar redan
Kolla artikeln. Det här gäller Max Kuehner.
Det som Beerbaum blev ertappad med förra året, vilket väl var barrering med gummispiksbommar (om jag minns rätt) var inte förbjudet enligt tysk djurrätt så det togs väl fram efter detMen det stod i artikeln att barrering förbjöds i Tyskland i maj 2023?
Så sent som förra året alltså?
Stämmer det verkligen?
Var det det som kallades för touchering?Det som Beerbaum blev ertappad med förra året, vilket väl var barrering med gummispiksbommar (om jag minns rätt) var inte förbjudet enligt tysk djurrätt så det togs väl fram efter det
Just det, något sånt ja.Var det det som kallades för touchering?
Galet ändå att sådant faktiskt var tillåtet så sent som förra åretJust det, något sånt ja.
Fint det!Nu är det klart att laget är Henrik, Peder och Rolf-Göran.
Mycket beror på första rundan. Är svenskarna hyfsat med tror jag på medalj.Vad tror ni om lagmedaljerna? Även om man kliver ur sina svenska skor är det ju en otroligt svår pall att tippa!? Irland, Tyskland, Schweiz, USA, Frankrike (även om de inte känns lika framme som jag kanske trodde i vintras)
Alla börjar om på 0 dag två inför finalomgången, dag ett gäller det bara att ta sig vidare till finalhoppningen om jag förstått det rätt så det känns mer öppet tycker jag.Mycket beror på första rundan. Är svenskarna hyfsat med tror jag på medalj.
Peder är det nog, Charlie har otroligt lång galopp. Roffe inte lika snabb.Blir det omhoppning om guldet tror jag Frankrike och USA ligger bra till om de är med i kampen, kanske Schweiz. Är Peder och Roffe snabba nog?
Peder är det nog, Charlie har otroligt lång galopp. Roffe inte lika snabb.