Eller jag är nog ute och cyklar kanske, baserade det på detta från sok:s sida:Jo, lagen startar kl.11 och sen de som rider individuellt vid kl.14 om jag fattat rätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller jag är nog ute och cyklar kanske, baserade det på detta från sok:s sida:Jo, lagen startar kl.11 och sen de som rider individuellt vid kl.14 om jag fattat rätt.
I och med att de får byta ryttare mellan lag och individuellt, och resultaten nollställs däremellan så tänker jag att det inte behövs..
Vad märkligt att det står så, individuella kvalet är ju på måndagEller jag är nog ute och cyklar kanske, baserade det på detta från sok:s sida:
Visa bifogad fil 150426
Vad märkligt att det står så, individuella kvalet är ju på måndag
Om vi tar Sverige som exempel: laguppställningen är Henke, Peder och Roffe. Varje land får ha 3 deltagare i den individuella tävlingen och det behöver inte vara just lagryttarna utan Malin skulle kunna gå in istället för Peder t.ex.Vad menar du med byta ryttare mellan lag och individuellt?
Om vi tar Sverige som exempel: laguppställningen är Henke, Peder och Roffe. Varje land får ha 3 deltagare i den individuella tävlingen och det behöver inte vara just lagryttarna utan Malin skulle kunna gå in istället för Peder t.ex.
Det tar ju samma tid för 3 olika uppsättningar att rida som samma som gick laget. 3 ryttare är 3 ryttare Tror jag såg det på FEIs insta första vändan.Hmm... låter konstigt! Mtp att anledningen till att det bara är 3 ryttare i varje lag är för att IOK tyckte att ridsporten varade för lång tid så är det väldigt märkligt om de låter fjärderyttarna rida. Det där tror jag faktiskt inte på. Har du nån länk?
Det tar ju samma tid för 3 olika uppsättningar att rida som samma som gick laget. 3 ryttare är 3 ryttare Tror jag såg det på FEIs insta första vändan.
Nej det är du som tänker att denna tävling funkar som ett vanligt mästerskap. För att göra det publikvänligt nollställs ställningen varje dag, även för de individuella och individuella kvalet är på måndag.Fast du tänker helt fel. Lagtävlingen och den individuella tävlingen är inte två separata tävlingar. Den individuella baseras väl på resultatet i första omgången i lagtävlingen? Vilket innebär att ingen som inte ridit första rundan (dvs den idag) kan ställa upp I den individuella tävlingen.
Nej det är du som tänker att denna tävling funkar som ett vanligt mästerskap. För att göra det publikvänligt nollställs ställningen varje dag, även för de individuella och individuella kvalet är på måndag.
Nej, jag kan inte hitta någonstans att något börjar kl 14 idag. Det står bara på SOK:s sida. Detta är från det olympiska programmet:Så du menar att det som står på SOK:s sida innebär att alla lagryttare kommer rida två rundor idag? En som börjar kl 11 ich en som börjar kl 14.
Visa bifogad fil 150431
Jo det är separata tävlingar nu, precis som förra gången i Tokyo. Precis som då, kan man byta en ryttare mellan lagtävlingen och den individuella tävlingen. Flera nationer gjorde så t.ex. Irland och Brasilien.Fast du tänker helt fel. Lagtävlingen och den individuella tävlingen är inte två separata tävlingar. Den individuella baseras väl på resultatet i första omgången i lagtävlingen? Vilket innebär att ingen som inte ridit första rundan (dvs den idag) kan ställa upp I den individuella tävlingen.
TACK. Jag letade efter den där sidan men hittade bara om lagtävlingen. Funderade en kort stund på om jag blivit galenJo det är separata tävlingar nu, precis som förra gången i Tokyo. Precis som då, kan man byta en ryttare mellan lagtävlingen och den individuella tävlingen. Flera nationer gjorde så t.ex. Irland och Brasilien.
Här är rätt info om upplägget:
https://www.worldofshowjumping.com/...dule-for-the-2024-Olympic-Games-in-Paris.html
Jo det är separata tävlingar nu, precis som förra gången i Tokyo. Precis som då, kan man byta en ryttare mellan lagtävlingen och den individuella tävlingen. Flera nationer gjorde så t.ex. Irland och Brasilien.
Här är rätt info om upplägget:
https://www.worldofshowjumping.com/...dule-for-the-2024-Olympic-Games-in-Paris.html
Nog bara en miss vid skrivandet. Den mänskliga faktorn.Vad märkligt att SOK inte är medvetna om det...
Nog bara en miss vid skrivandet. Den mänskliga faktorn.
OjdåNja. De har satt in en hel programpunkt som inte existerar...
USA har ”bytt bort” Farrington, tar bort USA som topp..Jag tror USA och Schweiz kommer vara i toppen, med Tyskland, Sverige och Irland hack i häl (i obestämd ordning).