Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy vad jobbigt att det var att se den rundan
Men snyggt!
Petronella Andersson (om jag förstÄtt det rÀtt)Puh, kom precis hem för att se hoppningen. Missade Henke men ser att det gÄtt bra. Vem Àr kommentator?
Ăr hon stationerad i Tyskland? Tycker hon bryter lite som RGB gör ibland.Petronella Andersson (om jag förstĂ„tt det rĂ€tt)
Jag garvade gott Ät hans utlÀggning om vad som skulle hÀnda om Sverige inte gÄr vidare till finalen imorgonKukuk Àr ett efternamn som man aldrig glömmer skrattade högt Ät den kommentaren
Cook och Caracole Ă€r pĂ„ samma nivĂ„ som Farrington och Greya sĂ„ för un del kĂ€nns laget lika starkt nu som innan bytetUSA har âbytt bortâ Farrington, tar bort USA som topp..
Belgien, tror jag.Ăr hon stationerad i Tyskland? Tycker hon bryter lite som RGB gör ibland.
Ăr hon stationerad i Tyskland? Tycker hon bryter lite som RGB gör ibland.
Vill minnas att hon lever tillsammans med han som Àger Stephex-stalletBelgien, tror jag.
I Belgien, Ă€r ihop med Stephen Conter med Stephex stables.Ăr hon stationerad i Tyskland? Tycker hon bryter lite som RGB gör ibland.
Nja, jag tycker inte det FrÀmst erfarenhetsmÀssigt.Cook och Caracole Àr pÄ samma nivÄ som Farrington och Greya sÄ för un del kÀnns laget lika starkt nu som innan bytet