Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Roffe
Tänkte för domarna.
Jarlin sa "jag vill vara fälttävlanshäst"
Såg något inlägg från Nicole Holmén att det är bra för att skydda tinningarna, för det händer titt som tätt att folk slår sig där när de trillar av. Jag kände bara what? Jag förstår rent logiskt att det kan gå illa om man slår i tinningen och det kan säkert ha hänt men själv har jag har aldrig hört någon som slått sig i tinningen vid en avfallning. Då har jag ändå haft flera allvarliga avfallningar bland ryttare i min närhet. Även bland tränings-/tävlingskompisar har jag aldrig hört någon som slått i huvudet i tinningen vid fall. Så visst, den kan säkert göra nytta men frågan är hur stor sannolikheten är för den typen av slag mot huvudet. Då måste man ju nästan trilla på något som sticker ut för att inte en vanlig hjälm ska ta stöten.Tänk att Jofahjälmens design a la 1985 skulle göra en comeback. Det skulle jag aldrig gissat på.
Roffe
Brasiliens första ryttare står som utesluten nu?
Är det inte bättre att vänta tills de har ett korrekt svar än att sprida vidare något som inte stämmer?"vi har hört rykten men vill inte sprida dem"
MEH !!!! VA ??? Ge oss ryktena !!!