Är det inte bättre att vänta tills de har ett korrekt svar än att sprida vidare något som inte stämmer?
Fast varför skulle inte ryktena stämma ?
Men jo det är klart vi kommer få en förklaring... när den väl släpps...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte bättre att vänta tills de har ett korrekt svar än att sprida vidare något som inte stämmer?
Rykten är just rykten och inte sanningar.Fast varför skulle inte ryktena stämma ?
Men jo det är klart vi kommer få en förklaring... när den väl släpps...
Nia tror jag! Vi är vidare redan, thank godHur ligger vi till i resultatlistan??
Om jag räknat rätt så går vi vidare iaf. Det är 8 lag som har mindre fel än oss kvar.
Jäklar vad otippat med ett stopp! Men om jag räknar lite snabbt så är väl sverige redan nu vidare till imorrn?
Nia tror jag! Vi är vidare redan, thank god
Ujujuj, det är inte över förrän det är över säger man ju... Har inte Charlie gjort så på någon mur tidigare?
Tur felen inte följer med till finalen, känner man nu…
Jag fick det intrycket också, det känns som om Peder inte riktigt fick Charlie att se hindret i tid.Hann tänka när han vände upp att Charlie verkade inte vara riktigt med.
Håller med, ett ovanligt ryttarfel från honom.Jag fick det intrycket också, det känns som om Peder inte riktigt fick Charlie att se hindret i tid.
Nu är nog Schweiz körda.