OS-dressyren

@Jfrelin Valegro har ju som du vet alltid haft gubbmage och det spelar ingen större roll utifrån vad som visas uppenbarligen etablerat (och tack och lov kanske ☺️)

Anton och Tinne tycker jag gjorde en rätt förutspådd insats. Inget revolutionerande men tillräckligt bra för Sveriges del i sammanhanget . Fast nog ser det betydligt kantigare ut i vissa moment än vad de sen ändå helhetsmässigt kommer upp i procentmässigt totalt kan jag tycka .

Förbereder er på att jag kommer vara helt onyanserad över Isabells ritt. Isabell är min stora idol och gör aldrig fel. Bara så ni vet :p

Alltså medalj tror jag blir svårt ändå men jag har lite förhoppningar på EM nästa år på hemmaplan... Då behöver vi ju inte oroa oss för USA heller :p

Vilken ryttare hon är. Balansen, blicken, ridning. Ja allt!
Är fortfarande ledsen för att hon inte har Bella Rose men men

Isabel plockade poäng i min hjärna extra pga valet av musik ☺️ Så subjektivt kan det spela roll nyansmässigt ibland ☺️

Hon är ingen storfavorit hos mig alls även om hon är en världsstjärna - men som sagt - det är en speciell konstform av sport och helhetsintrycket väger också utifrån det helt klart . Musiken är ju viktig även utifrån hur domarna påverkas även om givetvis det inte handlar om musiken i sak ;)

Senast ändrad:
Men sponsornamn, de har ju huggit stuterinamnet på Cassidy också? Varför?

Gillar inte Valegro, maken till ful häst... Weihegold dock, åh. Vilken dröm.

Stable express på fb lägger ut filmer från vissa ritten... För er som inte kan se!

Jag har inte sett något sen Patrik, men ska kolla ikapp! Såg Isabel Werth dock.. Fy fan så skicklig hon är tom min sambo som kan Nada såg att det var bra!

Isabel plockade poäng i min hjärna extra pga valet av musik ☺️ Så subjektivt kan det spela roll nyansmässigt ibland ☺️

Hon är ingen storfavorit hos mig alls även om hon är en världsstjärna - men som sagt - det är en speciell konstform av sport och helhetsintrycket väger också utifrån det helt klart . Musiken är ju viktig även utifrån hur domarna påverkas även om givetvis det inte handlar om musiken i sak ;)

Fast det är väl bara i kuren man väljer musik själv, i de andra klasserna är det arrangören som bestämmer.

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
87 873
Senast: lizan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under torsdagen och fredagen hävdade sig svenska dressyrryttare på den internationella arenan. Tinne Vilhelmson Silfvén plockade hem en...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Gunnar
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
18 132
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
45 140
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar