Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
18.30 ska det dra igångNär börjar det igen? har lagat lite mat så tappade bort tiden lite.
H&M sponsrar ju hela OS truppen med kläder men det är bara Peder som är sponsrad privat med hästen alltså kommer den heta All in. Precis som Gals häst bara heter Voice nu men annars Glock's Voice
Joo, det tror jag väl, Cue Channa är en HM-häst. *raderat, läste fel*Sponsrar de inte Malin längre?
Patrik har ridit på 74,586 procent. Tinne startar kl 20.15 svensk tid. Han ligger på 15e plats. Juliette som red igår ligger på 12e plats. Mads som red igår ligger på 21a platsNågon som vill vara jättesnäll och berätta hur det går för sverige och svenskarna?
Juliette red på 74,9%, Patrik på 74,5% och Mads på 71,7%. Tror Sverige ligger sexa just nu, Spanien gick om oss. Men Spaninens alla ryttare har ridit och vi har Tinne kvarNågon som vill vara jättesnäll och berätta hur det går för sverige och svenskarna?
Missade Patrik men som halvdansk är jag glad för att Cathrine dufour och cassidy lyckades bra.
Joo, det tror jag väl, Cue Channa är en HM-häst. *raderat, läste fel*
Charlotte och Valegro . Som alltid a sight for sore eyes .
tycker inte det ser så roligt ut med det där slitandet i munnen. Tycker Valegro har gjort tillräckligt, han kan väl få gå i pension nu och slippa den där ryttaren.
Och att de inte har knoppar utan fläta.Kan någon berätta för Linda att det heter Lusitano, inte lutiano?
Vilka gräsliga händer Charlotte har. Fattar inte varför det är mångas favorit, jag tycker det ser hemskt ut när nosen rör sig i takt med de hårda händerna Hästen är dock hur fin som helst.