OS-dressyren

Är det inte i allmänhet väldigt lite missar? Man ser en halvdålig piaff här och där och några kassa ryggningar, men i allmänhet tycker jag att de flesta ekipagen har tagit sig igenom programmen på ett väldigt bra sätt.

Är uppenbart att det inte räcker med att rida utan missar för att ta lagmedalj..!

Vilka gräsliga händer Charlotte har. Fattar inte varför det är mångas favorit, jag tycker det ser hemskt ut när nosen rör sig i takt med de hårda händerna :( Hästen är dock hur fin som helst.

Tycker det är roligt att det finns en masterclass med Carl Hester där eleven Charlotte rider Valegro som då bara var 5. Hester säger typ att "den där fick jag köpa billigt. Han har mycket bra trav men ganska dålig galopp. Men det blir nog något av honom också."
Jodåminsann.

Vilka gräsliga händer Charlotte har. Fattar inte varför det är mångas favorit, jag tycker det ser hemskt ut när nosen rör sig i takt med de hårda händerna :( Hästen är dock hur fin som helst.

På tal om hårda händer ser sista danskans händer inte så trevliga ut heller :(

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
87 873
Senast: lizan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under torsdagen och fredagen hävdade sig svenska dressyrryttare på den internationella arenan. Tinne Vilhelmson Silfvén plockade hem en...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Gunnar
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
18 132
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
45 140
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar