Får det till att Tinne måste ha mer än 72,56 för att vi ska gå om Spanien. 73,33 för att gå om Danmark också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, han håller ju oerhört hög standard oavsett, men sååå överlägsen tycker jag inte att han var i denna klass.Valegro var ju tjock som en köttbulle. Het också idag tyckte jag men han brukar ju vara det första dagen. Tycker kanske inte han var riktigt värd sina procent men han är ju fantastisk.
Ja, han håller ju oerhört hög standard oavsett, men sååå överlägsen tycker jag inte att han var i denna klass.
För mig blev hon precis klar. Mitt viaplay har buffrat väldigt mycket.76,414 för Tinne!
Stabilt av Tinne. Tråkigt men stabilt. Lite snålt betalt om man jämför med Hesters och Gals ritter......
För mig fick hon precis poängen. För mig är det nog en kombo av slö dator som inte riktigt orkar och ett internet som inte har varit på min sida alls idag.För mig blev hon precis klar. Mitt viaplay har buffrat väldigt mycket.
Alltså jag älskar ju dressyr men ibland alltså..... kan fan slå vad om att HPM slår Tinne.
Alltså jag älskar ju dressyr men ibland alltså..... kan fan slå vad om att HPM slår Tinne.
För mig fick hon precis poängen. För mig är det nog en kombo av slö dator som inte riktigt orkar och ett internet som inte har varit på min sida alls idag.