@GardenAngel Tror att privat sponsorer inte får synas men man måste ju ha utrustning på sig och där står ju loggorna ibland. Typ Cavallo sponsrar hela tyska landslaget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Joo men Cavallo booorde ju ha råd att sy upp kläder utan att ha synliga loggor Men då kan man alltså anta att märkena sponsrar hela landslaget? Kommer All in få behålla sitt H&M i namnet då tro? I och med att HM sponsrar Sveriges trupp.@GardenAngel Tror att privat sponsorer inte får synas men man måste ju ha utrustning på sig och där står ju loggorna ibland. Typ Cavallo sponsrar hela tyska landslaget.
Hästarna får inte heta sina sponsornamn under OS.Joo men Cavallo booorde ju ha råd att sy upp kläder utan att ha synliga loggor Men då kan man alltså anta att märkena sponsrar hela landslaget? Kommer All in få behålla sitt H&M i namnet då tro? I och med att HM sponsrar Sveriges trupp.
Blev så nyfiken på detta och försökte googla, men hittade inget..
Är det någon som har koll på hur det är med utrustning? Tyckte Henrik sa i FT-hoppningen att ryttarna endast får ha utrustning från sitt hemland och inga sponsorer får synas. Men här är det ju väldigt många som har synliga märken som Pikeur och Cavallo på sina kläder. Har svårt att tänka mig att ryttare på den här nivån inte är sponsrade med kläder av dessa företag.
Känns ju som att jag missuppfattat det hela eller att Henrik sa fel. Någon som vet?
Jaa, jag tänkte på det i pausen. Har hörlurar och trodde det var en katt som höll på att bli ihjälslagen ute på gården.Måste en unge sitta och skrika på läktaren
VITA snoddar??????????? My eyes my eyes
Du gör fel Om hästen inte är skimmelVad är det för fel på vita snoddar?
Mvh /använder vita snoddar när knoppar sin häst
Du gör fel Om hästen inte är skimmel
Du har utvecklingspotential Valegro gick med sned nosgrimma hela världscupsfinalen i Las VegasNuvarande är mörkbrun, tidigare pålle var fux.