OS-dressyren

Trevligt att se fransmannen komma in och rida lätt och låta hästen få slapna av lite. Trevlig ritt!
Angående sponsormärkena så tror jag det är okej på kavajerna, i princip alla har ju sina märken skrivna där, cavallo, pikeur etc. Var likadant i fälttävlan.
Men det får inte finnas massa sponsorgrejer på schabrak etc. Ingen reklam på hinder, i arenan eller sponsornamn på hästarna.

@GardenAngel Tror att privat sponsorer inte får synas men man måste ju ha utrustning på sig och där står ju loggorna ibland. Typ Cavallo sponsrar hela tyska landslaget.
Joo men Cavallo booorde ju ha råd att sy upp kläder utan att ha synliga loggor :angel: Men då kan man alltså anta att märkena sponsrar hela landslaget? Kommer All in få behålla sitt H&M i namnet då tro? I och med att HM sponsrar Sveriges trupp.

Blev så nyfiken på detta och försökte googla, men hittade inget..

All in kommer bara heta All in, utan H&M före.
Har förstått det som att alla i laget är sponsrade av samma företag.

Kul med fyrklövern på irländarens häst :D

Joo men Cavallo booorde ju ha råd att sy upp kläder utan att ha synliga loggor :angel: Men då kan man alltså anta att märkena sponsrar hela landslaget? Kommer All in få behålla sitt H&M i namnet då tro? I och med att HM sponsrar Sveriges trupp.

Blev så nyfiken på detta och försökte googla, men hittade inget..
Hästarna får inte heta sina sponsornamn under OS.

@GardenAngel betalar man X antal miljoner så vill man att loggan ska synas. Precis som Nike, adidas, Puma osv
Hur fult det än är :p
H&M sponsrar ju hela OS truppen med kläder men det är bara Peder som är sponsrad privat med hästen alltså kommer den heta All in. Precis som Gals häst bara heter Voice nu men annars Glock's Voice

Är det någon som har koll på hur det är med utrustning? Tyckte Henrik sa i FT-hoppningen att ryttarna endast får ha utrustning från sitt hemland och inga sponsorer får synas. Men här är det ju väldigt många som har synliga märken som Pikeur och Cavallo på sina kläder. Har svårt att tänka mig att ryttare på den här nivån inte är sponsrade med kläder av dessa företag.

Känns ju som att jag missuppfattat det hela eller att Henrik sa fel. Någon som vet?

Nej han sa att dom får bara ha dom officiella OS kläderna som varje Nation tar fram då det var en ryttare från Chile som red i uniform och höll på att bli utesluten. Har alltså inget med klädmärke att göra.

Ni kanske märkte att Truppa inte red i sin uniform tex

Har suttit och pratat med pappa lite och plötsligt är min uppspelning inte live längre O_o Jag ser Carl och Barney nu.

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
87 873
Senast: lizan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under torsdagen och fredagen hävdade sig svenska dressyrryttare på den internationella arenan. Tinne Vilhelmson Silfvén plockade hem en...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Gunnar
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
18 132
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
45 140
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar