Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Missade några ritter men gick tillbaka och kollade så jag iaf sett de svenska.
Rider resten av lagdeltagarna GP imorgon och sedan är specialen nästa dag? Alltså de har bara kört halva startfältet ikväll?
Jag var på totalt fel hemsida bara.Jag skulle vilja se, har inloggning och allt men får bara fram tablå, inget där jag kan se programmen
http://www.dressage-news.com/wp-con...essage-Individual-Grand-Prix-Order-Of-Go1.pdfHar det kommit ut exakta tider för i morgon ännu? Det borde väl vara typ 17:20 eller något för Patrik som startar som nr 13? Mats startade ju 17:12 idag som nr 12..
Funderar för att betala för viaplay ändå eller något... Men går det att se saker i repris där? Jag har problem med vissa tider och känns som mkt pengar för om man inte kan se de ekipage man helst vill :/
48 timmar efteråt.
Folk är frustrerade över att något så pass stort som OS slarvas bort. Spec när man betalar ganska mkt för att se det. Klart frustrationen kommer ut.
Och nej, Linda gör inget bra jobb för vare sig okunniga eller kunniga åhörare. Hon är rakt igenom usel.
Både på det tekniska och på att kommentera tv.
Henrik gör jobbet betydligt bättre.
Jag är inte helförtjust i honom som person. Men han verkar fasen snudd på veta mer om ridning och säger intelligentare saker än Linda.
Dessutom är han ju bättre på att prata i tv.
Aha... alltså jag tycker fortfarande att det är oerhört märkligt att de startade öht under de omständigheterna, men det förklarar att de inte bara skickade in sin reserv!Adelinde har gjort ett inlägg på Facebook, verkar inte som att Holland hade någon reserv på plats.
Enligt ridsport Patrik 17.03 och tinne 20.15Någon som vet starttider idag för Patrik och Tinne?
Aha... alltså jag tycker fortfarande att det är oerhört märkligt att de startade öht under de omständigheterna, men det förklarar att de inte bara skickade in sin reserv!
Undrar dock varför det inte fanns en reserv på plats. Holland måste ju ha fler ekipage