Sv: OS-dressyren
Det är som melodifestivalen, fel låt vann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker faktiskt att Adelinde och Parzival såg bättre ut än i våras. Inte lika gapig och tung nu som då.
Damon Hill ser ut som han gått på bete i två månader... Väldigt betestrött ponny.
Cavallo sponsrar tyska landslagen. Inget konstigt med det.
Precis som Nike sponsrar USAs simmare och friidrottare.
lite OT
men hur kan de tyska ryttarna ha frackar som det står Cavallo med stora bokstäver??
*kl*
Jag kan tycka att dressyrryttarna eller kanske läs Minna nu förstör för alla försök att sälja in hästsport som en sport som inte bara är för rika och snobbiga. Inte rida i OS-fracken som retat upp många "vanliga människor (dom fotas bara i den) och sen måste Minna bo på en jävla lyxbåt oxå istället för OS-byn , sånt retar oxå upp folk.. Vafan har den där Bosse Jenå ingen jävla stake? Synd att han är på OS nu när jag är i Flyinge i helgen Om nu Minna inte ville vara ifrån sitt barn kanske hon borde gett sin plats till Rose istället
Det är nu en jävla skitsport x 2
*kl*
Jag kan tycka att dressyrryttarna eller kanske läs Minna nu förstör för alla försök att sälja in hästsport som en sport som inte bara är för rika och snobbiga. Inte rida i OS-fracken som retat upp många "vanliga människor (dom fotas bara i den) och sen måste Minna bo på en jävla lyxbåt oxå istället för OS-byn , sånt retar oxå upp folk.. Vafan har den där Bosse Jenå ingen jävla stake? Synd att han är på OS nu när jag är i Flyinge i helgen Om nu Minna inte ville vara ifrån sitt barn kanske hon borde gett sin plats till Rose istället
Det är nu en jävla skitsport x 2