OS-dressyren

Sv: OS-dressyren

Jag tycker faktiskt att Adelinde och Parzival såg bättre ut än i våras. Inte lika gapig och tung nu som då.

Damon Hill ser ut som han gått på bete i två månader... Väldigt betestrött ponny.

Ja jäklar vad hon fick jobba. Synd, ett ekipage som brukar se så mycket mer harmoniskt och samspelt ut.. Men det verkade inte bekymra domarna i alla fall :p

Haha ja blev också sur!

Och jag är sur på Patrik Kittel också.

O jag fattar inte % som den sista ryttaren fick heller!

...tur jag inte är dressyr domare! :D

*kl*

Åh vad kul det ska bli på tisdag. Vilken kamp det kommer bli om guldet mellan Tyskland och England.

Jag tycker faktiskt att Adelinde och Parzival såg bättre ut än i våras. Inte lika gapig och tung nu som då.

Damon Hill ser ut som han gått på bete i två månader... Väldigt betestrött ponny.

Håller med om att Parzival ser bättre ut men inte värd de där poängen. Vilket jag aldrig tycker de är ;) :D

Hahahaha ja DH såg lite seg ut. Hoppas han återgår till sitt vanlig själv på tisdag.

Cavallo sponsrar tyska landslagen. Inget konstigt med det.

Precis som Nike sponsrar USAs simmare och friidrottare.

och Holländarna har Pikeur.

På tal om svenska ryttarna, vad hände med Minnas tidigare mästerskapshäst Larina Höm?
Jag läste att Tinne tyckte att Favourit inte pallade pressen men Larina gick väl helt ok i VM (EM?)?

*kl*

Jag kan tycka att dressyrryttarna eller kanske läs Minna nu förstör för alla försök att sälja in hästsport som en sport som inte bara är för rika och snobbiga. Inte rida i OS-fracken som retat upp många "vanliga människor (dom fotas bara i den) och sen måste Minna bo på en jävla lyxbåt oxå istället för OS-byn , sånt retar oxå upp folk.. Vafan har den där Bosse Jenå ingen jävla stake? Synd att han är på OS nu när jag är i Flyinge i helgen :devil: Om nu Minna inte ville vara ifrån sitt barn kanske hon borde gett sin plats till Rose istället :grin:

Det är nu en jävla skitsport x 2 :mad:

*kl*

Jag kan tycka att dressyrryttarna eller kanske läs Minna nu förstör för alla försök att sälja in hästsport som en sport som inte bara är för rika och snobbiga. Inte rida i OS-fracken som retat upp många "vanliga människor (dom fotas bara i den) och sen måste Minna bo på en jävla lyxbåt oxå istället för OS-byn , sånt retar oxå upp folk.. Vafan har den där Bosse Jenå ingen jävla stake? Synd att han är på OS nu när jag är i Flyinge i helgen :devil: Om nu Minna inte ville vara ifrån sitt barn kanske hon borde gett sin plats till Rose istället :grin:

Håller med dig om att ryktet knappast blir bättre med lyxbåtar, lyxhästar osv. Skittråkigt. Om hon vill vara med barnet, vilket är förståeligt så kan de väl bo på hotell i Bayswater som normala människor :D

*kl*

:rofl::rofl:

Fast jag förstår nog henne lite att man inte vill vara ifrån ett så pass litet barn. Men det här med frackarna förstår jag inte. Har hur många gånger som helst ridit i nya kavajer som man blivit tilldelad endast till tävlingen.

De har väl iaf provat ut dem innan?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka