Sv: OS-dressyren
Dessutom antar jag att Animos frackar lär vara gjorda i någon av de nya stretchiga teknikmaterialen, jag har svårt att förstå hur man kan tycka det är skönare att rida i en gammal yllefrack.
De svenska dressyrryttarne lyckades inte särskilt bra idag trots att de hade sina gamla "bekväma" frackar.
Och enligt en kommentar på Tidningen Ridsports hemsida så finns det iaf frackar från 2009 från Animo, så några frackar har de nog hunnit göra genom tiderna.
Håller med. Fälttävlanslaget hann väl inte "rida in sig" i sina nya frackar heller, ändå hade samtliga Animofrackarna på sig och de låg fyra efter dressyren och två av ryttarna gjorde toppprestationer! Jag tycker frackarna o kavajerna är snygga med passpoalerna på armarna.Tycker man rider i sina landslagskläder, de bör vara utprövade innan och isf om de inte är bekväma så får man säga till.
Hur skulle det se ut bla i simmning eller friidrott om de vägrar o kör i klubbkläder istället?
Dessutom antar jag att Animos frackar lär vara gjorda i någon av de nya stretchiga teknikmaterialen, jag har svårt att förstå hur man kan tycka det är skönare att rida i en gammal yllefrack.
De svenska dressyrryttarne lyckades inte särskilt bra idag trots att de hade sina gamla "bekväma" frackar.
Och enligt en kommentar på Tidningen Ridsports hemsida så finns det iaf frackar från 2009 från Animo, så några frackar har de nog hunnit göra genom tiderna.
Senast ändrad: