Men rik?Nej jag är inte gammal !!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men rik?Nej jag är inte gammal !!!!!
Ni fattar ju ingenting!
Det handlar om veganer som inte bara frånsagt sig kött, utan även umlauts.
Så här ser det mycket mer förståeligt ut:
Hon är örten! (sagt med kärleksfull stämma)
Vakta örten! (se upp för kaninerna)
ångrade mig.Vart är vi på väg?
Jag har inte hört nån säga brorsan på flera år faktiskt. Bror är det som gäller mest nu tror jag.Alla är från "orten", man hälsar "shooo brorsan" (typ hej kompis) oavsett om man är släkt eller ej.
Har du sett garnet han stickar med? Dyyyyyyyrt!!!!!Ey! Vad får dig att tro att @TomasN är en shono som har fett med para?
Har du sett garnet han stickar med? Dyyyyyyyrt!!!!!
Ja jag förstår att hon kan vara från orten
Men hon kan inte vara orten!
Dagens ungdom!!!
Nej nej, det är de som är unga!Nej jag är inte gammal !!!!!
Samma här, här är det broder eller bror. Då är det inte bara orten här dåJag har inte hört nån säga brorsan på flera år faktiskt. Bror är det som gäller mest nu tror jag.
Och bögslungor!
En liten väska
Det är ju ett gammalt fjantigt 80-talsord som jag trodde var begravt för längesedan. Då var det handledsväska.En liten väska
Det är ju ett gammalt fjantigt 80-talsord som jag trodde var begravt för längesedan. Då var det handledsväska.
Konstigt att det ska vara komplicerat med män och väskor. Axelremsväskor heter manbag
Det är det som förvånar mig. De som använder det idag var inte ens födda när ordet först dök upp. Och jag har inte hört det sedan dess.Visst, men det är ju en tråd om slang i förorten? Tycker nog "shono", "para", "guzz" och "bror" också är fjantiga, likväl används det friskt här.
Edit: Ordet "bögslunga" är alltså högst aktuellt i min "ort".
Det är det som förvånar mig. De som använder det idag var inte ens födda när ordet först dök upp. Och jag har inte hört det sedan dess.
Det är ju ett gammalt fjantigt 80-talsord som jag trodde var begravt för längesedan. Då var det handledsväska.
Konstigt att det ska vara komplicerat med män och väskor. Axelremsväskor heter manbag