öroninfektion på hund

V

vickis-pajala

idag när jag klappade vår hund så upptäckte jag att det runnit ur hans öra, luktar oxå så jag tävttade rent det hunden ville inte att jag hållder på att pilla vid örat så jag misstänkre ju att detta är en öroninfektion

ja vänner hur ser man att det är en öroninfektion är detta jag beskrivit ovan en öroinfektion :confused:

jag ska kontakta vetrinären

Sv: öroninfektion på hund

Om hunden vinklar örat och huvudet, samt luktar unk ur örat, så är det nog en öroninflammation/en på g.

Om hunden vinklar örat och huvudet, samt luktar unk ur örat, så är det nog en öroninflammation/en på g.

precis som jag misstänkte då
hur snabb utveckling har en öroninfektion är det från första stund då det rinner från örat.

har precis varit i kontakt med vet men tyvärr bara via telefonsvarar så vet skulle ringa upp mig

/ vickis som hatar ljust nu och bo i ooooooooobyggden

Men du har väl en Funkig veterinär dä uppe. :angel:
Viist var jag väl rolig nu?:D

Men du har väl en Funkig veterinär dä uppe. :angel:
Viist var jag väl rolig nu?:D

*s*

jodå det är han jag varit i kontakt med eller han telefonsvarare som är inmatatd av 300 medelanden av en orolig hundägare :crazy:

Det kan ju vara så att han inte vet hur man läser av svararen. Med tanke på hur förvirrad han är.

Det kan ju vara så att han inte vet hur man läser av svararen. Med tanke på hur förvirrad han är.

ja så kan ju oxå fallet vara MEN annars så får jag vända mig över gränsen om han inte hinner ringa nu i kväll :D

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 182
Senast: AraSlei
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 612
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 515
Senast: Sel
·
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 369

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka