Orkar snart inte mera!

Sv: Orkar snart inte mera!

jo, jag river i jag oxå.. i soprummet satt det helt plötsligt en lapp "hejsan, mjukplastbehållaren är som du ser full, så var vänlig och gå bort till kommunens returcontainer med din påse" *fiska efter penna* "i helvete heller, jag bor och betalar oxå här, gå själv istället!" *trycka ner påse med våld*
inga mer lappar där lr.. :smirk:

fast det var nog den enda gången jag hängde på och svarade på nån annans lapp. annars är det 2-3 st som fått lappar på bilarna.. Vi har nämligen för små P-rutor och när någon ställer sig för min förardörr så jag måste åla mig in via passagerarsätet så skrivs det en vacker lapp som sätts på rutan på bilen som står i vägen.. att nån ställer sig nära passagerardörren bekommer mig inte då man iaf kan köra ut och släppa in passageraren, men förardörren.. :devil: :P

"OM GRANNSÄMJA

Vi är några som tröttnat på att alltid få höra klagomål. Har man något att invända mot en grannes djurhållning bör man i första hand ta det personligen med vederbörande, eller i annat fall kontakta hyresvärden. Att utsätta grannar för skitsnack och arga blickar ger ingenting annat än dålig stämning.

En annan incident är också att hundar sätts upp på befintliga utemöbler för borstning och kamning detta anses som ohygieniskt då möblerna är till för att fika på.

Att använda bort och stolar som matplats anses också väldigt ohygieniskt. Det kan rekomenderas att använda tallrikar och uppläggningsfat innan maten förtärs. Vissa i bostaden är dessutom veganer och uppskattar inte att sitta på en stol där någon skurit kött utan fat under."

Jag bara måste visa detta för hela min familj ju! :devil:

Och alla andra som är berörda också! Och så kanske denna lapp sätts upp i deras ingång!

De som skrev förra lappen såklart ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
29
· Visningar
2 773
Senast: Tualma
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 337
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej. Jag har en hund på 9 månader. Enda problemet med hunden är att den inte kan möta varken människor eller hundar. Han drar och gör...
2 3
Svar
43
· Visningar
10 071
Senast: Gruvan
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 524
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar