En annan cover på ett fantastiskt original är Siouxsie and the Banshees version av Iggy Pops "The Passenger". Jag måste ovilligt erkänna att covern är snäppet bättre! Alltså Siouxie Sioux (Susan Janet Ballions) röst är magisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En annan cover på ett fantastiskt original är Siouxsie and the Banshees version av Iggy Pops "The Passenger". Jag måste ovilligt erkänna att covern är snäppet bättre! Alltså Siouxie Sioux (Susan Janet Ballions) röst är magisk.
Helt enig här! Måste lyssna genast. Fast jag håller inte med dig gällande Personal Jesus, inte hört någon göra den bättre än DMEn annan cover på ett fantastiskt original är Siouxsie and the Banshees version av Iggy Pops "The Passenger". Jag måste ovilligt erkänna att covern är snäppet bättre! Alltså Siouxie Sioux (Susan Janet Ballions) röst är magisk.
Den hade jag inte hört!Johnny Cash "Personal Jesus". Alltså, den är ju vrålbra även med DM, men med Cash så blir låten besjälad!
Älskar hennes version av Big in Japan också!True Colours m Ane Brun orginal av Cyndie Lauper
En annan skön cover av ett band som - som av en händelse - också kommer att kunna ses på Malmöfestivalen nästa vecka...
Tror minsann att det får bli en tur dit på onsdag med (då kommer även Sarah Klang som har stått högt på "att se"-listan länge nu) Det vankas mycket bra livemusik nu!
Ja hon är väl en riktig hårdrockare som jag fattat det, åker på SRF varenda år. Tycker det är kul eftersom det är inte det man associerar henne med annarsHar du hört Nanne Grönvalls version?
Hela konceptet Eläkeläiset är helt underbart!Googlade lite och hittade den här fantastiska covern.![]()
Har du hört Nanne Grönvalls version?
Håller med om TS-covern, Inte de andra tvåDimmu Borgir - Burn in hell (Original av Twisted Sister)
Cradle of Filth - Hallowed be thy name (Maiden)
Lika bra som originalet. In Flames - Its no good (Depeche Mode cover)
Wow! Vilken vacker röst hon harJust nu går First Aid Kit's version av Running Up That Hill på repeat
Jag dyrkar ju Kate Bush och vet inte om jag nödvändigtvis om jag tycker den är bättre än originalet, men lika bra åtminstone!
Hurt var min favoritlåt med NIN när jag växte upp, men jag tycker ändå att Cash gör den ännu bättre.