Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Butikernas egna märkenVad står EMV för? Känns som att jag missat något?!
Butikernas egna märken![]()
Det är en fackterm som butikerna själva använderAha har aldrig hört förkortningen men då hänger jag med![]()
Egna MärkesVaror är vad förkortningen står för mer exakt. Och det är inte bara matvaror det står för, utan även H&M och ikea räknas in i begreppt.Vad står EMV för? Känns som att jag missat något?!
Angående Keso så är alla varianter som jag sett producerade vid samma mejeri. Tror inte de har olika produktionslinjer där som ger skillnad på produkt beroende på vilken bytta det ska packeteras i. Och jag tror inte heller att bönderna får olika betalt för sin inlevererade mjölk.Jag varierar beroende på vad jag föredrar. Tycker Ica har jättegoda strutglassar till bra pris och bäst bindor. Köper gärna Garants drickyoghurt och varmkorv, grillkorv ska vara Scan, köper alltid Eldorados ris, har inte ens vågat prova nån annan färskost än Philadelphia eller annan cottage cheese än Keso.
Aha har aldrig hört förkortningen men då hänger jag med![]()
Sedär! Kanske läge att prova nåt billigare dåAngående Keso så är alla varianter som jag sett producerade vid samma mejeri. Tror inte de har olika produktionslinjer där som ger skillnad på produkt beroende på vilken bytta det ska packeteras i. Och jag tror inte heller att bönderna får olika betalt för sin inlevererade mjölk.
Åh då tipsar jag om att prova eldorados färskostJag varierar beroende på vad jag föredrar. Tycker Ica har jättegoda strutglassar till bra pris och bäst bindor. Köper gärna Garants drickyoghurt och varmkorv, grillkorv ska vara Scan, köper alltid Eldorados ris, har inte ens vågat prova nån annan färskost än Philadelphia eller annan cottage cheese än Keso.