Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror hon slutar kasta sand om hon får ett svar av dig. Vore det inte lite artigt att svara?
Är det kul i sandlådan??
Jag antar det...
Varför talar du inte från början om att din journalistiska gärning är baserad på empati och snaskjournalistik. Då hade vi undvikit en situation där jag utgick ifrån att du hade de journalisiska kvalitéer som jag efterfrågar.
För hade du dessa egenskaper, så hade det inte varit svårt (även i en pressad tillvaro) att hänga med i svängarna när vi andra kompetenta busschaufförer och annat löst folk diskuterar ett samhälls- och individproblem.
Vilken tur jag har då, som är 70-talist med 2 stycken 50-talister till föräldrar..
,måste ringa Annika dahlström och fråga vilka men han får....
Jag tror hon slutar kasta sand om hon får ett svar av dig. Vore det inte lite artigt att svara?
KL Attans nu blir jag orolig!!!
Titta hur vi behandlar bebisen,måste ringa Annika dahlström och fråga vilka men han får....
Ärligt talat, hur orkar ni?
Som Gist skrev, lek i sandlådan i stället!
Jag tycker det vore artigare att sluta fråga.
Ursäkta, men jag garvar ihjäl mig.
Ja, jag blir bländad av den intelligens som flödar här på buke.
Tänk om jag vore så smart som ni. jaja, nu jag ska skriva en skandalartikel och slå på min perversa sida, det ska bli kul. Ta lite paparazzibilder, ljuga ihop en story och göra banderoll på. So long mate!
Om man skryter och skrävlar om att man minsann har ett yrke som kommer att fungera även efter flera år lång frånvaro från arbetmarknaden.
Ja jag är skakad!! Hade ingen aning om att jag var så hemsk,jag låter till och med mannen sköta honom fast jag är hemma.Vi hjälps åt men det är ju skitfarligt.
Var gör jag det??
Den enda ursäkten är väl att du är en dum kvinna, du begriper väl inte bättre din stackare. Bäst att ni anmäler barnet till både psykolog och särskola redan nu, så kanske det kan finnas hopp för detta stackars vanvårdade barn. Att det ska finnas föräldrar med så dåligt omdöme! Vet du inte att det normala, friska, naturliga beteendet vore att din man nu skulle vilja vara hemma mindre en nånsin, hans jaga-fiska-gen borde ha aktiverats vid det här laget, så han borde vara ständigt sysselsatt utanför hemmet med att dra in pengar - och så sitter du och säger att han är hemma istället! Vilka sjuka människor det finns!
Dock verkar viljan i många fall vara klen.
Don't worry, Gnist.
Du och jag är lika debila båda två, tydligen.
Den enda ursäkten är väl att du är en dum kvinna, du begriper väl inte bättre din stackare. Bäst att ni anmäler barnet till både psykolog och särskola redan nu, så kanske det kan finnas hopp för detta stackars vanvårdade barn. Att det ska finnas föräldrar med så dåligt omdöme! Vet du inte att det normala, friska, naturliga beteendet vore att din man nu skulle vilja vara hemma mindre en nånsin, hans jaga-fiska-gen borde ha aktiverats vid det här laget, så han borde vara ständigt sysselsatt utanför hemmet med att dra in pengar - och så sitter du och säger att han är hemma istället! Vilka sjuka människor det finns!