Öppna förskolan med bebis?

Sv: Öppna förskolan med bebis?

Kl
Vi går flera gånger i veckan, och har gjort det sen sonen var 3 månader kanske. Helt underbart måste jag säga. Ibland är det ju tråkigare, det beror ju vilka som är där. Ser det som bra träning inför dagis. Han är 1.5 år snart. Jag tycker nog att ÖF mest är för mig faktiskt, känner mig ensam hemma annars eftersom jag inte känner så många som har barn. Sonen skulle nog tycka det var lika kul att skutta runt hemma på tomten. Sen är det supergott fika också!

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 652
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 604
Senast: ako
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en sak att säga när det gäller vett, etikett och rent allmänt hyfs. Jag är uppriktigt sagt skittrött på att tacka för gåvor som...
Svar
0
· Visningar
1 101
Senast: Skorpion76
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 346
Senast: Tramptass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar