Öppna bilder på internet

M

månsken

T.ex om jag ska titta på någons prylar på lunar, så kommer bilden upp i samma internetfönster, o sedan kommer jag inte tillbaka igen. Utan jag måste börja om från början igen, logga in o så. Det är ganska irriterande. Är det någon som vet hur man ändrar det så bilden öppnas i något annat? :bow:
 
Sv: Öppna bilder på internet

Testade det, men då kom det bara "Sidan kan inte hittas" i fönstret. Det finns ingen speciell inställning för det? För innan jag formaterade om datorn var det inte så.
 
Sv: Öppna bilder på internet

Om du högerklickar och väljer "öppna i nytt fönster" i menyn som kommer upp då? (högerklickar pä länken du ska in på alltså) :-)
 
Sv: Öppna bilder på internet

Det funkar tydligen inte det heller. :( Fy vad irriterande.
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 552
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
764
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 675
Senast: Oh_really
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
13 170
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp