Men det är fel. Med hjälp av digital pixelteknologi har man nu fått fram en skarpare bild:Själv tycker jag att bildenBILDEN på periskopet och skummet ser ut som en kanotist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är fel. Med hjälp av digital pixelteknologi har man nu fått fram en skarpare bild:Själv tycker jag att bildenBILDEN på periskopet och skummet ser ut som en kanotist
Skyll inte på mig bara för den här gången var det iallafall inte jag som var därute.Själv tycker jag att bildenBILDEN på periskopet och skummet ser ut som en kanotist
Skönt att jag inte är ensam om att vara lätt paranoid just nu.
Överväger att bunkra konserver, varma yllekläder, filtar osv och illa kvickt skaffa vapen och jägarlicens och köpa ett hus utan el ute långt ut i skogen dit ryssen inte hittar
Jag kan bidra med jägarexamen och vapen om jag får följa med och ni håller liv i mig som utbyte
Själv tycker jag att bildenBILDEN på periskopet och skummet ser ut som en kanotist
Det är ju faktiskt inte möjligt att ha någon kännedom om, eller hur?Och skulle någon främmande nation få för sig att segla in i skärgården finns det ändå inget att se där
*citerar min ofantligt paranoida och konspiratoriska mamma*
-Jadu det är för att försvaret ska få mer pengar som de jagar sig själva
- Det är USA som vill skrämma in Sverige i NATO
- Ryssarna provar att ta över Sverige, snart kommer Putin
- Nya regeringen vill testa försvarets förmågor
- komma här och invadera vad är det för sätt
- Regeringen vill satsa på turismen med ubåtssafari
Jag undviker mamma vid nyhetssändningarna....
Själv tycker jag att bildenBILDEN på periskopet och skummet ser ut som en kanotist
Jag tycker nog det hade varit kostigare om den teorin vid det här laget inte hade framförts av en eller annan dogmatisk pacifist...Att det är försvaret som vill ha mer pengar och jagar sig själva och skrämmer upp nya regeringen är en teori jag har hört av andra idag!
Det kanske är dags att citera Gudrun Schyman.Att det är försvaret som vill ha mer pengar och jagar sig själva och skrämmer upp nya regeringen är en teori jag har hört av andra idag!
Och när det hela blåst över och läget normaliserats så ska jag påminna dig om att "du ska inte tro att dom slutat leta efter dig bara för att du inte är paranoid längre.Skönt att jag inte är ensam om att vara lätt paranoid just nu.
Och när det hela blåst över och läget normaliserats så ska jag påminna dig om att "du ska inte tro att dom slutat leta efter dig bara för att du inte är paranoid längre.
*ASG*Men vafan! Sluta jävlas med mig gubbskrälle!!
Kom hit och bygg en hembränningsmaskin åt mig så jag kan dränka oron i något starkt!
*ASG*
Сделает его с подлинной водкой ?
Flaskan? Pallen med dunkar menar du väl? Ska det vara fest så ska det (och man är inte full förrän man skitit på sig).Kommer att göra vad med flaskan?
Ja, visst är det bättre att genast gå till attack likt en neandertalare och offra oskyldiga liv än att försöka prata med varandra. Det är liksom det bästa man kan göra, och slå hårt som fan och lägga ribban där. Låta männen mäta sig med varandra och se vem som är mest manlig och macho. Det vinner man mest på. Jomen så klart!Feministiskt initiativs försvarspolitiska skuggutskott kommenterar situationen: Ett större fokus på konfliktförebyggande, som att Sverige tog initiativ till samtal med Ryssland om deras förmodade nyfikenhet, hade varit säkerhetspolitiskt mer strategiskt. Det är samtal som skapar hållbar säkerhet, inte att tolka andras vaga signaler om närmanden som krigsförberedelser och bidra till ett militärt upptrissat tonläge där muskler mäts mot varandra. - http://www.expressen.se/debatt/julafton-for-patriarkala-forsvarsromantiker/
*Ring ring*
- Hej det är F!
- Da?
- Vi tänkte att ni helt plötsligt kan göra en helomvändning och erkänna era patriarkala underrättelseoperationer så att vi kan komma fram till ett mer hållbart säkerhetspolitiskt läge och stilla er nyfikenh...
*click*
- Hallå?