Önskelista till födelsedagspresenter

lovehorses

Trådstartare
Jag fyller snart år, inget jämt och stort men de blir väl lite kaffebjudning å sånt.
Familj och vänner frågar ju vad man önskar sig och man vet ju inte riktigt.

Av min man har jag iallafall önskat en natt tillsammans med honom på ett mysigt hotell.

har ni fått något som ni kan dela med er? som man kan önska sig.
jag tycker det är så svårt. Till hemmet har man ju "allt". Mitt intresse som är hästar, har ju egen men släkten tycker det är svårt att köpa sånt, presentkort går ju alltid.

Vad är er bästa present. Stor som liten.
 
Sv: Önskelista till födelsedagspresenter

Övernattningar, resecheckar går ju alltid att önska sig.
Min favorit julklapp ifjol var ull underställ som jag länge hade tänkt att jag vill ha men inte riktigt tyckte att jag hade råd med till mig själv.

Jag har även fått en ljusstake som jag har tittat flera gånger på men inte riktigt kunnat försvara kostnaden av en dyr ljusstake när jag redan har flera andra. Men den fick jag och älskar! :D

Till min syster som har det mesta och dessutom väldigt specifik smak så har vi gett presentkort på liveit, det finns ju flera olika sådana att välja på och det är oftast sånt man inte kommer sig för att göra på egen hand.
 
Sv: Önskelista till födelsedagspresenter

När jag fyller år får jag inte presenter men till jul brukar jag alltid önska mig böcker! Jag älskar faktaböcker och det är dyrt att köpa, så jag stoppar en himla massa böcker jag vill ha i en önskelista på adlibris/bokus och sedan kan släktingar välja efter plånbok ;).

Annars håller jag med om att presentkort är bra, hästgrejer behövs alltid. Annars om du har någon annan hobby, t ex att du målar osv så kan du passa på att önska till det som pennor, block och sådant som "går åt".

Strumpor, biocheckar, fröpåsar (t ex sallad och sådant som går att odla i ett fönster om man inte har trädgård) eller vin.

Annars är det svårt att önska sig tycker jag, jag är ganska nördig med mina intressen och är lite i samma sits som du att släktingar (sambons familj) vill köpa julklappar men dom tycker det är mindre roligt att köpa hästrelaterade prylar men eftersom mitt andra intresse och yrke är inom trädgård så önskar jag saker inom det istället.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 093
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 884
Senast: Nixehen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 265
Senast: cassiopeja
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 304
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp