Angående F!, finns färdiga röstsedlar för de i vallokalerna eller är det att skriva på en blankröst som gäller?
Fi hör till de partier som läggs ut i vallokalerna utan att de behöver göra det själva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Angående F!, finns färdiga röstsedlar för de i vallokalerna eller är det att skriva på en blankröst som gäller?
Det borde finnas färdiga valblanketter, i den röstningslokal jag röstade i fanns det även färdiga för Djurens Parti.
Fi hör till de partier som läggs ut i vallokalerna utan att de behöver göra det själva.
Super, tack! Lutar mest åt F! i nuläget här men min handstil är så jävla kass
I det förra Europaparlamentsvalet fick F! över 1% av rösterna och därför ska valmyndigheten lägga ut F!-valsedlar i vallokalerna den 25 maj. Men på valdagen hoppas vi att det ska kunna stå F!-volontärer och dela ut valsedlar utanför så många vallokaler som möjligt.
Haha men gud säg inte så, jag kommer drömma mardrömmar!Ja, tänk om du trodde att du röstade på Fi och så såg det ut som kristdemokraterna i stället
Så här är det, enligt Fi:s webb:
man tackar vad ska jag skicka mitt cv nånstans@sdhen Ditt skarpsinne som politisk analytiker är lika stort som din förmåga att hitta punkten på tangentbordet
man tackar vad ska jag skicka mitt cv nånstans
Tänker du på tv-reklamen? Jag är så kluven till den. Å ena sidan tänker jag "är de så desperata att de måste åka snålskjuts på sin enda riktiga stjärna", å andra sidan att det kanske är rätt läge att påminna om de grundläggande värdena med hjälp av just honom.
Håller med om exakt allting.Visst behövs MP i många frågor. Jag känner Isa Lövin redan från tiden innan hon blev politiker och det hon har åstadkommit för fisket går inte att överskatta. Hon är suverän! Gillar hennes "bort med kol och olja - in med ål och kolja"
Men generellt har jag svårt för MPs åsikter om landsbygden. Att människor nog helst bör bo i stora städer för att det ska bli "effektivt". Jag är helt övertygad om att landsbygden behövs och är en vital kraft. Jag är också övertygad om att vi kommer att behöva bilen många, många år till. Bor man på landsbygden KAN INTE kollektivtrafiken byggas ut så att vi kan förflytta oss vettigt. MEN det är inte bilen det är fel på - det är bränslet.
Samma här.Det blir Marit Paulsen och Folkpartiet. Partiet för den enda vettiga synen på EU och Marit för djurvälfärden och människohälsans skull.
Trots att Marit är för GMO och för lagen om "Plant Reproductive Material"??Samma här.
Trots att Marit är för GMO och för lagen om "Plant Reproductive Material"??
Dvs konkret innebär det att småsorter av tex grönsaker och buskar, träd som inte ägs av stora företag kommer att förbjudas.
Vi ska odla samma kålrötter , morötter och ärtor i Sundsvall som i Nice. Hon var den enda svenska parlamentarikern som röstade för! Vårt svenska POM (programmet för odlad mångfald) kan slänga sig i väggen om det blir verklighet.
Samtidigt satt hon på landsbygdsriksdagen och sa att vi skulle ha ståndortsanpassade skogsplantor - hon som redan röstat för att allt ska vara detsamma i hela Europa.
Jag upplevde henne faktiskt... gaggig. Få saker var konkreta, mest bara som en floskelmaskin. Hon är dock 70 och hon har rejäla problem med hälsan. Hon leddes upp på scenen med sina kryckor och satt ner. Dessutom svamlade hon.
Sorry men jag misstänker att hon är mer affischnamn än reell kandidat. Kryssar du henne får du nog acceptera att det blir någon annan som tar platsen rätt snart. Tror inte hon orkar eller klarar fem år till. Fast detta är bara min alldeles personliga åsikt.
Och på det; FP är det enda partiet i vårt land som tydligt deklarerar att EU ska utvecklas i framtiden och har en bra grundhållning till EU. Alla andra partier tvekar, svamlar och inte minst Centerpartiets slogan i EU-valet är en riktig idiotramsa.
Det är intressant att du tycker det.
Kanske är jag för insyltad för att se det dåliga?
För mig är det så himla självklart att EU ska stå för de stora frågorna och där vara skarp och konkret. Men inte lägga sig i småsaker och petitesser. Nationellt självbestämmande är viktigt för mig. Vi kan inte ha samma regler överallt eftersom förutsättningarna ser så olika ut. T.ex. klimatmässigt och befolkningsmässigt.