Lunds kommun
http://www.val.se/val/ep2014/valnatt/E/kommun/12/81/index.html
MP överlägset störst! Störst även i mitt valdistrikt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lunds kommun
Du hatade ju Dalarna? Och särskilt din egen stad med alla utlänningar som enligt dig är emot demokrati för att de buar ut er?Och det blir bättre. Andra största parti i Dalarna. Skakar och gråter av glädje. Älskade Dalarna, älskade hemlandskap!
Näst efter min sorg över SD är jag förbannad över Kristdemokraternas sex procent. Det är en jävla skam att ett så bakåtsträvande parti får mer än ett par röster i valet tycker jag. Att ett sekulärt land röstar fram ett religiöst parti är ju så sorgligt att det saknar motstycke, förutom när vi röstar fram rasister då.6,0% för kristdemokraterna!
Fortfarande ett litet parti, men att gå plus med över en procentenhet istället för att backa är positivt och skapar nog ny energi inför kampanjerna till riksdagsvalet.
När får man veta vilka personer som får mandat, är det någon som har koll på det? Tänker väl främst på Soraya Post då
När får man veta vilka personer som får mandat, är det någon som har koll på det? Tänker väl främst på Soraya Post då
KD är bättre tycker jag, de är inte rasister. Men i övrigt ja -samma skit etc.@niphredil SD och KD är ju samma skrot och korn. Tyvärr är det ena rumsrent...
Ja, även i Stockholm fick F! mer än SD. Älskade Stockholm!