Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sveriges resultat har inte jag hört nånting om, jag syftar på Grekland där ett nazistiskt parti ser ut att bli 3e största.men fick verkligen svenskarnas parti så många röster att de kom med? för det var väl dem du menade med nazi.....
Men är inte lite poängen med vårt röstsystem att man ska kunna rösta på det man vill utan att behöva visa det för andra? En demokrati bygger ändå på att alla har rätt till en åsikt, även om den är underlig.Tänk så oväntat att ingen av rasisterna har vågat skriva i tråden att de röstat på SD.
Det ändrar ju inte det faktumet att man genomför ett demokratiskt val..även i Grekland. Grekland har ju en tradition av politisk segregering, antingen eller så att säga. Man kämpade sig ju igenom ett blodigt och smutsigt inbördeskrig mellan just nationalister och kommunister. Så när framtiden ser mörk ut tenderar ju folk att glida ut till både höger o vänster...lika illa vilketSveriges resultat har inte jag hört nånting om, jag syftar på Grekland där ett nazistiskt parti ser ut att bli 3e största.
Jojo, men det gör det inte mindre vidrigt med så pass hög andel som röstar nazistiskt.Det ändrar ju inte det faktumet att man genomför ett demokratiskt val..även i Grekland. Grekland har ju en tradition av politisk segregering, antingen eller så att säga. Man kämpade sig ju igenom ett blodigt och smutsigt inbördeskrig mellan just nationalister och kommunister. Så när framtiden ser mörk ut tenderar ju folk att glida ut till både höger o vänster...lika illa vilket
I denna tråd syns det ju hur man röstat.Men är inte lite poängen med vårt röstsystem att man ska kunna rösta på det man vill utan att behöva visa det för andra? En demokrati bygger ändå på att alla har rätt till en åsikt, även om den är underlig.
Ja men Migo har ju inte argumenterat för offentlig uthängning på torget samt dumstrutar? Endast kommenterat det faktum att ingen av alla dem som klickat SD har velat förklara varför.Men är inte lite poängen med vårt röstsystem att man ska kunna rösta på det man vill utan att behöva visa det för andra? En demokrati bygger ändå på att alla har rätt till en åsikt, även om den är underlig.
Jag har röstat konservativt, så som jag gjort de senaste åren.Ja men Migo har ju inte argumenterat för offentlig uthängning på torget samt dumstrutar? Endast kommenterat det faktum att ingen av alla dem som klickat SD har velat förklara varför.
Kommunisterna har ju tidigare haft lika vidriga siffror.Jojo, men det gör det inte mindre vidrigt med så pass hög andel som röstar nazistiskt.
Där ser man tydligt att F! är överrepresenterat på Buke 22% mot 7 irl.
Då har jag rösta .Var nog sist för dom låste dörren när jag gick ! Det stod mellan SD och S så någon av dom blev det!