Sv: Omöjligt att hitta partner för sådanna som mig eller?
Ja jag vet mycket väl att du påpekat detta förut.
Jag har flera gånger gått tillbaka i trådar och försökt se vad som retat upp bukefolket och inte riktigt förstått.
Jag tror att vi har helt olika preferenser helt enkelt. Där jag hör en röst hör du en annan bakom orden.
T.ex. har jag väldigt svårt att döma ut någon som skitstövel förrän denne väldigt väl bevisat det.
Dock, det finns skitstövlar som jag har angripit och då har jag fått moderator på mig.
Plus att jag oerhört sällan gullar med folk. Där har du nog också hört en annan röst än min.
Fast det jag tänkte på var inte när du kritiserar "drev" utan när du direkt och i tilltal har gullat med just exakt de män som jag tycker beter sig värst och du har dessutom gjort det när de har betett sig som värst. Jag blir fortfarande förvånad när det sker.
Sen skulle du ju inte ha sett reaktionerna på de här senaste charmtrollen så som du ser dem, om du såg charmtrollens beteenden på det vis som bland andra jag ser dem.
Så jag tror nog att skillnaden snarare ligger i vad man tolererar (och uppskattar och uppmuntrar) hos i det här fallet män, än någon annan stans.
Kommer du inte ihåg att bland andra jag har påpekat det för dig förut?
Jag hade kommit ihåg det om det hade hänt mig. Om jag fick påpekat för mig att jag gullade med skitstövlar, skulle jag ha rätt mycket att fundera på och jag skulle inte glömma bort händelsen.
Ja jag vet mycket väl att du påpekat detta förut.
Jag har flera gånger gått tillbaka i trådar och försökt se vad som retat upp bukefolket och inte riktigt förstått.
Jag tror att vi har helt olika preferenser helt enkelt. Där jag hör en röst hör du en annan bakom orden.
T.ex. har jag väldigt svårt att döma ut någon som skitstövel förrän denne väldigt väl bevisat det.
Dock, det finns skitstövlar som jag har angripit och då har jag fått moderator på mig.
Plus att jag oerhört sällan gullar med folk. Där har du nog också hört en annan röst än min.