Betalat av billånet (100'), byggt en carport (60'), renoverat badrummet (100'), gjort ett par resor som jag länge drömt om (bl a till Burning man) och sparat de sista 150'.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
du oväntat fick en halv miljon, vad skulle du göra med pengarna?
.
Jag skulle antagligen försöka hitta en bostad att köpa. Nu räcker 500.000 inte långt men jag skulle vilja hitta en bostad för den summan och slippa lån. Under tiden jag letar måste pengarna vara på ett vanligt bankkonto.
Jag skulle se det som en möjlughet att kunna starta upp min företagsidé jag har filat på de senaste 3 åren... jag behöver ca 2 miljoner i startkapital men redan första året skulle det förmodligen gå med vinst efter att de 2 millarna är betalade tillbaka...
Det är en sån suverän nichad idė som till 100% skulle fungera och dessutom möjligtvis även sätta sverige på kartan. Eller det skulle vara målet i alla fall...
Men jag har spenderat en stor del av det tänkta startkapitalet och bestämt mig för att satsa på mitt förhållande med min pv istället här i Australien.... jag filar fortf på idėn dock för man vet ju aldrig....
Men det dar later ju alldeles for spannande!
Jag ar ju nastan sugen att ga in som partner (tyvarr har jag inga pengar... )
Jag skulle antagligen försöka hitta en bostad att köpa. Nu räcker 500.000 inte långt men jag skulle vilja hitta en bostad för den summan och slippa lån. Under tiden jag letar måste pengarna vara på ett vanligt bankkonto.