Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skulle du tycka om din kille behöver mycket egentid?
Har vi umgåtts en hel helg ( vi sitter altså inte hemma en hel helg utan gör aktiviteter, träffar kompisar m.m) Säger han ofta att han vill ha några dagar för sig själv...
Vad hade ni tyckt om eran kille gjorde så? Är jag känslig som blir ledsen?
Han jobbar som support och åker även runt till företag. Men är väldigt social pratar mycket med allt och alla han träffar, pratar mycket i telefon och facebook, umgås med vänner så jag undrar om han verkligen är introvert? Iså fall är nog jag ännu mer introvert, då jag inte alls är lika social.
Ni som anser er ha ungefär samma "umgås-behov" som TS kille. Jag är ärligt nyfiken; hur fungerar det för er att ha familj? Det är ju en lite ovanlig familjekonstellation att tex ha pappa tillgänglig för barnen endast 2 dgr/vecka, om nu föräldrarna är ihop vill säga. Har ni hittat partners som också är ok med att se er så sällan? Bor barnen växelvis då eller hur löser ni det? Är det inte lite struligt rent praktiskt?
Känns lite bättre men fortfarande jobbigt. Hur är det att bo ihop om man är introvert? Funkar det eller vill dom bo själva resten av livet?
Jag vill självklart också ha egentid ibland och göra egna aktiviter ibland men inte lika ofta som han