Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kan tyvärr ej lägga ut någon film i dagsläget, hittar inte sladden till videokameran
finns för övrigt ett par stycken CG avkommor till salu på H*****t
Nja, fryst känns lite risky iom att det blir första gången..
Visst är det ursvårt! Fattar inte att det ska vara så svårt att hitta en liten gummiboll med fina bakben??? Eller iallafall en hingst som ger nåt sånt..och inte är Contendersläkt...och är bra i huvudet...och snygg...och går stora klasser...och ger avkommor som gör det.. och....och...
Har letat på VDL men ingen Nabab som jag kan hitta..
kl, svara flera
Det var väldigt vad rörande överens ni var om Bellagio till min Rosevelt-fröken!
Jag som inte riktigt gillar honom, fråga mig inte varför, kan inte sätta fingret på det.
Det måste finnas andra som också bevarar hennes typ och plussar på lite storlek
Zuidenwind, Florencio, Connaisseur och Floricello gillar jag. Det stämmer att hon skulle behöva lite mer uppåtrörelse och gärna lite mer elasticitet. Men någon kort hals skulle jag inte vilja säga att hon har, kanske ser ut så på bilden/just nu (fick 9p på hhb på fölvisiningen), hon är dessutom ganska ordentligt överbyggd i dagsläget men det syns inte direkt i rörelse mer än att gången inte riktigt kommer till sin rätt.
Tack för alla tankar om hur ni hade tänkt!
Hur kommer det sig att han inte är/kommer bli godkänd här?
Mer exakt är det ocd han har. Lösa benbitar är ett väldigt brett begrepp. Har funderat mycket på det här och personligen tycker jag faktiskt att det är bra att asvh inte godkänner ocd-hingstar. För till syvende och sist handlar det om hästarnas häsla framför spektakulära tävlingshästar.
Nu har jag ingen kunskap angående OCD eller lösa benbitar .
Har aldrig haft en häst med detta som tur är och jag hoppas jag slipper det i fortsättningen också .
Vad är skillnaden OCD/lösa benbitar ? Att OCD sitter i ben/leder och benbitar rygg/nacke och övriga kroppen ?
Mia