Sv: Om jag hade ditt avelssto!
Det verkar som ni har ungefär samma uppfattning om hingstval till Cinnamon som mig. Det är ju bra. Har kollat lite på L'Acteur och L'Espoir, som jag inte hade någon koll på. Gillade L'Espoir bäst. Sedan nämndes Temptation, Apache,BH Zack, Bellagio, Ampere och His Highness. Är inte His Highness död? Finns det fryst kvar på honom? Han skulle annars passa henne fint tror jag. Apache är jag lite tveksam till fadern på, har hört lite om honom. Vad har Apache lämnat, ngn som vet? Bellagio är fin, men det är något som inte 'klickar' för mig.
Jazz är jag inne på, för jag vill få fram ett nytt avelssto
, men det blir väl en hingst isåfall. Jag tror själv på Jazzblod till henne, för hennes temperament är så bra och lämnar utrymme för jazzblod. Han lämnar så fina fronter, med mycket uppförsbacke. Tycker BH Zack är väldigt 'jazzig' fast han är e Rosseau-Jazz.
Svårt
Jo, jag vet att det är Elit på Copi och hennes mamma och mormor... det är ju inte helt fel
.
Och vem var det nu som hade Cinnamons syster e Sandakan? Det var ju jättekul! Vi måste ju växla mailadress och ha lite kontakt!