Vilken kennel?Ett syskon till Tonto som kommer nu i vår.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken kennel?Ett syskon till Tonto som kommer nu i vår.
Klart du ska ha en Cesky senare i livet - eller hur @McFlurrydag tittar jag på skottar och cesky som vanligt
Men jaKlart du ska ha en Cesky senare i livet - eller hur @McFlurry
En cairn såklart ! Eller så matchar du utseendet på airedale och skaffar en welshterrier .Jag strosade med min terrierkung längs en traktorstig häromdagen och tänkte att när jag blir gammal och kanske inte orkar med en airedale längre så får det nån mindre. Gärna två och trots den underbara boxern jag träffade häromdagen så är det nog forever terrier för mig. Ras varierar. Idag tittar jag på skottar och cesky som vanligt men också strävhårig fox och jrt.
Ja, de är bedårande, cairns (hur skriver man i bestämd from plural ).En cairn såklart ! Eller så matchar du utseendet på airedale och skaffar en welshterrier .
Ja, det är en väldigt fin ras Zvante fyllde ju 10 år för tre veckor sedan, min älskade surgubbe
Ja, det är en väldigt fin ras Zvante fyllde ju 10 år för tre veckor sedan, min älskade surgubbe
Så fint skrivet Tack!Han borde vara huvudperson i en bilderbok. Vilken underbar karaktär!
Cairnar ?Ja, de är bedårande, cairns (hur skriver man i bestämd from plural ).
Jag har hört om welsh att de är väldigt mycket terrier och att det kommer som en chock för många äldre som byter "ner" när de blir äldre. Airedalen en västanvind i jämförelse. Eller också är det bara de själva som blivit gamla och inte orkar hänga med i terriertempot